Hop til indhold
Mr_Big

Monika - nogen der har prøvet hende

Recommended Posts

OK jeg ville tage en fra holdet så sendte hende SMS og fik at vide jeg skulle skrive 5 min før jeg kom.

Jeg skrev 11.30 og fik svar at hun var optaget, og da jeg spurgte hvornår hun havde tid kom der ikke svar.

Kl. 12 skrev jeg igen uden svar, og prøvede både at skrive og ringe gentagne gange uden held. Besluttede mig for at smutte i Rema der ligger tæt på og købe noget at drikke. Der ser jeg så to piger der ligner utrolig meget Monika og veninden som også holder til der. De er ved at handle ind. Da jeg kommer ud venter jeg lidt og kan fra en bænk ved Rema se de går ind i det hus som de har angivet ved henvendelse.

Lad mig slå en ting fast, jeg fik aldrig fat i dem, men de lever i den grad op til deres billeder, indbegrebet af Petit, og møglækre:-)

Så om jeg prøver igen i morgen, ja det tror jeg da nok lige.

Eneste minus er at huset ligger lige ud til gågaden, og du går direkte ind, ikke ind i opgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Big skrev, for 40 minutter siden:

OK jeg ville tage en fra holdet så sendte hende SMS og fik at vide jeg skulle skrive 5 min før jeg kom.

Jeg skrev 11.30 og fik svar at hun var optaget, og da jeg spurgte hvornår hun havde tid kom der ikke svar.

Kl. 12 skrev jeg igen uden svar, og prøvede både at skrive og ringe gentagne gange uden held. Besluttede mig for at smutte i Rema der ligger tæt på og købe noget at drikke. Der ser jeg så to piger der ligner utrolig meget Monika og veninden som også holder til der. De er ved at handle ind. Da jeg kommer ud venter jeg lidt og kan fra en bænk ved Rema se de går ind i det hus som de har angivet ved henvendelse.

Lad mig slå en ting fast, jeg fik aldrig fat i dem, men de lever i den grad op til deres billeder, indbegrebet af Petit, og møglækre:-)

Så om jeg prøver igen i morgen, ja det tror jeg da nok lige.

Eneste minus er at huset ligger lige ud til gågaden, og du går direkte ind, ikke ind i opgang.

Jeg kan bekræfte at pigerne er dem de giver sig ud for at være. Har besøgt Monika 2 gange uden problemer begge gange gode oplevelser. Dertil har jeg besøgt Caty en enkelt gang, mens hun var i Kolding. Kemien var der ikke rigtigt og det føltes mest som maskine sex. men pigen var nu meget flot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...