Hop til indhold
Danske Yara

Ny GB med Yara fra Århus - lørdag d. 23/3

Recommended Posts

GaaaangBaaang! Jeg afholder igen et lækkert og frækt GB :) Skal du med ? 

 

Jeg er en eksotisk og sexet vildbasse som har og er alt hvad en mand fantaserer om. Dejligt og smukt ansigt, levende og forførende øjne, lækre former og en krop som elsker at blive rørt ved! :) 

Lørdag d 23/3 afholder jeg et frækt og anderledes GangBang hvor jeg vil give jer et frækt show og hvor der vil være fri benyttelse og forkælelse af hvad der lystes sammen og om mig! :) 

Lad os sexe og have det sjovt sammen i spaen, på bordet,sengen, gyngen eller hvad vi nu finder på. Der vil være gjort klar til fræk leg og med mig, må du smide hæmningerne... Ingen leg er underlig leg, så længe vi nyder legen. ;) 

 

 Stedet: Diskret hus 

 By: Århus området 

Varighed: 2 1/2 time fra kl 12.30 til kl 15.00 og igen fra kl. 19.00 til 21.30 

 Pris: 1500,- som betales ved indgang

 

Der vil være fri benyttelse af øl/vin/vand/snacks og andet godt til ganen - Udover mig ;)

 

 Krav for tilmelding: 

Send en PB med billede og kort info om dig

 DISKRET (Alt hvad der foregår og hvem du ser på stedet, forbliver på stedet!) 

Minimum 30år 

Dansk

Velsoigneret, velduftende og ren

 Respektabel 

 Kun i forvejen oprettede brugere 

  

Der vil være mulighed for bad før og efter. 

Sex er med kondom og analsex er ikke på menuen. 

 

Send mig KUN en besked hvis du går ind for kravene samt KAN d. 23/3 og gerne vil tilmelde dig:) 

  

Regler: INGEN mobil tlf under hele showet og man drikker med måde ;)

BILLEDER SENDES IKKE! 

 

Resten af info bliver sendt i PB. 

Kun seriøse henvendelser tak :) 

Knus Yara <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalvil

lyder sgu pænt lækkert ;-) 

tænker bare det ville måske være lidt godt hvis vi kunne få en alder på dig og en beskrivelse om hvordan du ser ud (dine mål) 

det er jo ikk alle øjene der ser ens ;-)

og når det er sådan, du forlanger billede af deltager men ikk selv vil vise billede af krop..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalvil skrev, 1 time siden:

lyder sgu pænt lækkert ;-)

tænker bare det ville måske være lidt godt hvis vi kunne få en alder på dig og en beskrivelse om hvordan du ser ud (dine mål) 

det er jo ikk alle øjene der ser ens ;-)

og når det er sådan, du forlanger billede af deltager men ikk selv vil vise billede af krop..?

Hej @totalvil :) 

Kan regne ud det ikke er alle der vælger at klikke ind på min profil for at se nærmere info eller billede. Nærmere info om beskrivelse af mig fremgår i beskeden når man tilmelder sig. Det er ens eget valg om man vil acceptere mine krav for tilmelding, for så behøver man hverken tilmelde sig eller andet ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...