Hop til indhold
Plaskeren

Ceciia præmie elskov ved vandet!

Recommended Posts

Ja jeg var jo så heldig, meget heldig skulle det vise sig, at vinde en halv time med Cecilia. Lidt roden med kalender og arbejdsgiver endte med at jeg skulle besøge hende i Helsingør, hvor hun arbejder som Isabella.

http://citygirls.dk/

http://citygirls.dk/index.php?option=co ... Itemid=157

Citygirls havde jeg aldrig besøgt, så det blev en dobbelt debut igår eftermiddags. Selve klinikken er nem at finde, ligger tæt på stationen og rigtig hyggelig. Indrette i en gammel kælder med nægne stenvægge og blotlagte store loftbjælker virker den som et rigtigt dejligt sted, og bestemt besøgs værdigt i fremtiden. Cecilia bemærkede også at telefonpigen/huspasseren gør meget ud af st stedet skal være top tunet og at pigerne har det godt.

Selve samværet med Cecilia var rigtig skønt. Hun er en dejlig kvinde, med lidt mere runde former end billederne antyder. Men hun besider så meget charme og er så kærlig at det flyttede oplevelsen op i top 5 over bedste sexbesøg. Hun kyssede dejligt og villigt, var lækker at ligge og nusse og kæle med og virkede som om hun rigtig nød at blive begæret. Sexen fra start til slut var fræk, lækker og føltes bare naturligt, som havde vi gjort det mange gange før.

Turen gik rundt i mange stillinger, fra stille og blidt til lidt mere hurtigt og intenst. Highlightet var doggy med begge hænder plantet på de bløde, store og dejlige bryster. Målet blev nået med fælles håndarbejde og vi afsluttede med at småsludre mens jeg fik lidt dejlig rygmassage.

Cecilia kunne jeg godt finde på at besøge igen og kan kun anbefales hvis man kan lide varm og kærlig elskov og ikke er bange for en kvinde med former.

Del dette indlæg


Link til indlæg

igen tillyke plaskeren med din præmie :)

dejligt at du fik en god oplevelse hos cæcilie og selv om at det er merget længe siden jeg har besøgt citygirls så husker jeg det også som et fint sted 8-)

vh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...