leo kbh 667 Skrevet 5. Marts, 2019 Hvad for sexlege tænder du på Ham her måtte have Brandvæsnet, til at hjælpe sig ud, af sin sexleg https://www.avisen.dk/sexleg-endte-galt-brandvaesnet-maatte-rykke-ud_540801.aspx Gad vide om han ikke har haft besøg, af én Domina blandt Glædes Pigerne & har så ikke haft det aftalte beløb, til at kunne betale. Eller også er konen, kæresten eller elskerinden blev sur på ham. Men i hvert fald har hun i det mindste efterladt ham, med en telefon inden for rækkevide. (kun fantasien sætter grænsen for, hvad der er hændt der) -------------------------------------------------------------------------------------- Men hvad for lege er du til???? Lad os høre om dem, gerne detaljeret. Er du mand, ka det jo være en af GB'rne tilbyder dig, at lege med. Er du GB, ka det jo være, at en kunde vil betale for, at lege med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 lige da jeg læste det på EB igår tænkte jeg sgu på @Nemtøs,at hun havde drillet @kanonkongen så 1-0 til tøsen. sorry for at afspore lidt,kunne bare ikke dy mig,ha ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg