Hop til indhold

Dansk mocca-babe i Fåborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været telefondame for Olivia og kan bekræfte foto er ægte ,hun har faktisk den bikini på når hun modtager gæster .

Generelt de piger i det privat,diskrete kender jeg og annoncer og foto er ægte ved dem alle . 

Har mødt dem . 

Skrevet
Veninden skrev, for 2 timer siden:

Generelt de piger i det privat,diskrete kender jeg og annoncer og foto er ægte ved dem alle . 

Har mødt dem . 

Hold da op, det var noget af en påstand. 

Kender ALLE privat/diskrete - Er det kun på Fyn eller bare sådan mere generelt for dem ALLE som i ALLE?

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Kender ALLE privat/diskrete - Er det kun på Fyn eller bare sådan mere generelt for dem ALLE som i ALLE?

Var der sidst hun var i Fåborg billeder af henne er ægte og dejlig mokka og rigtig sød og taler pære dansk. Det er ikke sidste gang jeg har besøgt henne. 

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 4 timer siden:

Læs det privat, diskrete, altså det omtalte. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.