Hop til indhold

Thai massage lister, Massageplus

Featured Replies

Skrevet

Så lukker og slukker Massageplus og dermed også listerne. 

Det kunne måske betyde at EG begynder at vedligeholde sine lister? Massageplus overgår i al fald til ny ejer, så der er da håb. 

Citat fra Massageplus: Selve MassagePlus nedlægges i løbet af året. Dette betyder ikke at domænet nedlægges men at det overfår til anden brug og andre personer/ejere.

https://massageplus.dk/blog/thread.php?file=massageplus-og-massagelisten-nedlaegges

Skrevet

Der har for en del år siden været 2 lister herinde, 1 vest og 1 øst (Thailisten Øst) det var en ret kendt bruger der redigerede den.

• 1 month later...
Skrevet

Det er et underligt sted. Jeg er lige blevet tippet om, at jeg er blevet slettet som bruger, fordi jeg har lavet ballade. Underligt, for jeg har ikke været bruger derinde, så enten har ejeren galopperende paranoia, eller også har nogen oprettet sig i mit navn. Det er set før.

Skrevet
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Det er et underligt sted. Jeg er lige blevet tippet om, at jeg er blevet slettet som bruger, fordi jeg har lavet ballade. Underligt, for jeg har ikke været bruger derinde, så enten har ejeren galopperende paranoia, eller også har nogen oprettet sig i mit navn. Det er set før.

Der må herske paranoi på Massageplus. Læste at siden har været administreret af tre forskellig, alle ved navn Roland. Der har også været en Stump en Stumpy og nu hedder han Hans :ph34r: Da Stump "overtog" Massageplus var det Stump kendt fra EG, lidt tid senere var det så ikke ham, og så hed han pludselig Stumpy :D

Det sjove er at alle skriver på samme måde :mrgreen:

Nu bliver jeg nok også slettet, selv om jeg ikke er oprettet. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Der må herske paranoi på Massageplus. Læste at siden har været administreret af tre forskellig, alle ved navn Roland. Der har også været en Stump en Stumpy og nu hedder han Hans :ph34r: Da Stump "overtog" Massageplus var det Stump kendt fra EG, lidt tid senere var det så ikke ham, og så hed han pludselig Stumpy :D

Det sjove er at alle skriver på samme måde :mrgreen:

Nu bliver jeg nok også slettet, selv om jeg ikke er oprettet. 

Det er faktisk allerede sket :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.