Hop til indhold
Romeo

Carmen fra SPAIN - Hold jer væk

Recommended Posts

Der var ingen andre der tog telefonen i aften bortset fra Carmen så jeg gav hende chancen. Jeg trængte til massage og det der følger med.

Billederne er ægte bortset fra den der viser hendes ansigt. Hun har en ok krop men er mindst dobbelt så gammel som du kan se på billederne. Jeg snakkede med hende om  hvad der var inkluderet i prisen. Fik blandt andet at vide at kys var inkluderet (det var det ikke) og 69 var inkluderet (det var det heller ikke). 

Jeg betalte og lagde mig på maven så kom hun ind og satte sig på ryggen af mig og begyndte at torturere min ryg ved at glide hænderne hårdt imod den uden at vide hvad hun laver, jeg prøver dog at nyde det og broker mig ikke men vender mig hurtigere end jeg ellers ville. Hun gav mig et handjob og red mig og bad mig komme. Efter 20 min var det slut selv om jeg betalte 1500 for en time.

Endte med at køre hjem med en bitter smag i munden. 

https://annoncelight.dk/showad/258824

Del dette indlæg


Link til indlæg

ellers ærgeligt fordi de piger der plejer at være der i Arnborg gik op i deres kunder fordi det ligger relativt langt fra de større byer. De piger har desværre forladt stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...