Hop til indhold
Guest Mester75

Nogen som har været her: 38Sexy Thai Rida Randers purhus afkorsel

Recommended Posts

Gæst

Tror at det er hende som tidligere har været i Åbyhøj - søg på Rida og du skal finde.

Har ikke været i nærkamp med hende, men vil tro at hun er lettere ombygget, specielt et par steder på overkroppen, - men flot arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Rida, da jeg havde læst de nogenlunde gode anmeldelser og det var en god oplevelse, hun er nord for Randers (Purhus), tæt ved motorvej afkørsel 38 som i annoncen

dejlig pige, billeder er af hende, selvfølgelig professionelle eller lidt photoshop

Bestilte 1 time  inkl FP ( lidt over normal Randers priser)

vurdering 1-5;

sted - rimeligt diskret med god parkeringsmulighed

massage - 2, mest blide berøringer

B2b - rigtigt dejligt

Sex; Rigtigt dejligt BJ og dejlig indlevende 

alt i alt en sød og dejlig pige så absolut et besøg værd

PS så den anden pige på stedet, Lucy - hun var ikke noget for mig men det har noget med smag og behag at gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkermand skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt Rida, da jeg havde læst de nogenlunde gode anmeldelser og det var en god oplevelse, hun er nord for Randers (Purhus), tæt ved motorvej afkørsel 38 som i annoncen

dejlig pige, billeder er af hende, selvfølgelig professionelle eller lidt photoshop

vurdering 1-5;

B2b - rigtigt dejligt

PS så den anden pige på stedet, Lucy - hun var ikke noget for mig men det har noget med smag og behag at gøre

så hvad er normal randers priser for os som ikke kommer fra randers  ?

det er lidt nemmere hvis du bare skriver hvad du ga' for en time,  eee' ke 

hvad betyder vurdering 1-5; ?

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 11 minutter siden:

så hvad er normal randers priser for os som ikke kommer fra randers  ?

det er lidt nemmere hvis du bare skriver hvad du ga' for en time,  eee' ke 

hvad betyder vurdering 1-5; ?

:) 

Normale randespriser er for 1000kr få en time. Det er hvad jeg betaler.

Tror at hende her starter med 1200kr for en time. Mener at hun tog det i Aabyhøj

menmonikkeatdumedjydskkøbmandsskabkanlandepåentudse

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normale randespriser er for 1000kr få en time. Det er hvad jeg betaler.

nemlig 8000 B)

Ville have vurderet med 1-5, men glemte det vist, huskede det kun på massagedelen :)

håber ikke det ødelagde helhedsindtryk 

Kan tilføje at jeg stod ude på gaden igen efter 53 minutter , vel ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkermand skrev, den 6/3/2019 at 00:24:

vurdering 1-5;

B2b - rigtigt dejligt

Har kigget lidt på hende Lucy, kan du fortælle om hendes billeder er ægte?

https://annoncelight.dk/showad/267918

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 5.3.2019 at 06:49:

Søg og du skal finde

Ak ja.

Bare man var ung igen og kunne nå så meget på et kvarter som barrøv.:smile:

Nu skal jeg bruge et kvarter til at få bukserne af.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ramte Rida på en - formentlig - dårlig dag.

Drejede af motorvejen ved Purhus på vej hjem i går for lige at se lidt på Rida.

Bag jerndøren vise sig en sødt lille smilende nips som småsnakkende bød mig indenfor. Skoene af i entréen! Helt ok.

Hun gemte tydeligvis en super flot krop under den lille kjole i og forventning til en tilsvarende lækker behandling bestilte jeg 45 min. I sms’en fra hende huskede jeg, at det indeholdte massage, b2b, blow, 69 og sex. Hoppede under den lidt intermistiske bruser, så jeg var frisk og klar. 

Nøgen og småsnakkende satte hun sig på mig og begynde et ihærdigt men ikke særlig struktureret stykke massering. Hun virkede lidt nervøs med hendes småpludren (med hende selv?). Jeg plejer godt at kunne få en dejlig snak og stemning med de GP’ere jeg har besøgt, men det her var lidt wird. B2B blev udført rigtig flot og jeg forsøgte med hænderne at få en fornemmelse af ben, baller, mave og mis som ventede på finalen og det virkede meget intimt. Jeg blev vendt rundt og herfra skulle det sjove jo starte og jernet var varmt efter den pirrende behandling af byster på baller og nakke, men desværre gik det herfra ned af bakke. Efter et ok blow blev en række regler dikteret under den videre færd. Ingen kys eller kærtegn i ansigtet - ok!, ingen 69 eller at jeg kunne slikke hende - ok!!, jeg måtte ikke ændre tempo i vores ridt, men bare få fyret raketten af - ok!!! Det sidste blev under missionæren understreget med en række thai-eder og surmulende mukken om jeg bare skulle blive færdig. 

Det orkede jeg egentlig ikke at bruge mere tid på, så jeg fik pakket sammen og bundet snørebåndene i entréen og så ud af døren igen forbi lille Rida stående med korslagte arme! Forundret over for første gang at være kørt i hegnet med en GP ramte jeg igen motorvejen. 

Ikke lige den start på weekenden jeg havde forventet:huh:

Jeg håber hun kommer i et bedre humør når I andre besøger hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...