Hop til indhold

Recommended Posts

Gad vide hvad han har betalt, for at få lov til det?

Det har sikkert været dyrt, selvom hun bare kan sidde helt afslappet & bare løfte de frække støvler op under pikken,

men han selv, må gøre hele arbejdet.

 

Er der nogen der ved hvor tråden "Dagens Domina" er blevet af?, der ville denne jo også ha passet godt ind i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, den 5.3.2019 at 14:12:

Gad vide hvad han har betalt, for at få lov til det?

 

Det har sikkert været dyrt, selvom hun bare kan sidde helt afslappet & bare løfte de frække støvler op under pikken,

men han selv, må gøre hele arbejdet.

 

Er der nogen der ved hvor tråden "Dagens Domina" er blevet af?, der ville denne jo også ha passet godt ind i.

 

DAgens domina er desværre blevet en del af den hårde verden. Her er der i dag 836 sider = ca 25000 posts, så du skal lede lidt for at finde de lækre dominaer. Jeg synes jo det var en dejlig tråd at bladre i, men nu skal lede mellem billeder af pikke i gloryholes, transseksuelle og alt muligt andet "spændende"

Slå dig hellere på at kigge på en GP´s selfietråd her kan du endda vælge din favoritpige og kun se billeder af hende.

Eller måske store kvinder, den lever også et "sololiv" som BBW. Ligesom dagens pik, som jeg jo ikke synes er væsensforskellig fra dagens domina. 

Selv har jeg på min harddisk sorteret billeder ud i biblioteker med navne der beskriver indholdet i stedet for bare at lave en mappe kaldet "blandet indhold", det gør det nemmere at finde det man har lyst til at se på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...