Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke besøgt dem, men da det åbenbart er muligt at lave en “duet” med dem begge, så er din lykke vel gjort og du kan slå to fluer med ét smæk.

(opslaget burde iøvrigt flyttes til efterlysninger)

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tag Jessica for har besøgt Chleo og hendes billeder har fået alt for meget fotoshop, sorry to say men efter mit hoved så er Chelo ikke så lækker i virkeligheden og var en skuffelse for mig da jeg besøg hende, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil tag Jessica for har besøgt Chleo og hendes billeder har fået alt for meget fotoshop...

Det var også min første tanke da jeg stødte på annoncen for nogle dage siden. Det er dygtigt lavet men lyser alligevel langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert Jessica!

Hun er i virkeligheden meget dejligere en hendes billeder. Med Chleo er det lige omvendt, hendes billeder har meget mere udstråling.

Har besøgt Jessica flere gange, og er aldrig blevet skuffet. Bare tanken om hendes torpedo-bryster får mig til at ville lave en ny aftale. Chleos plastikkasser trækker knapt så meget, selvom de er flot lavet. 

Så hvis du ikke er til små lyshårede piger med en naturlig udstråling, så skal du vælge Chleo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...