Hop til indhold

Valby - sex/blowjob i det fri

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg prøvede for nogle år siden en fræk blond tøs i valby, hvor vi kneppede i det fri, hvis jeg husker rigtigt var det inde på kirkegården omkring Sjælør.

Nogen som ved om hun stadig er aktiv?? Eller om der en anden som skal prøves??

Skrevet

Der var på et tidspunkt også en, der tilbød blow på en kirkegård omkring Lyngby. Hun kaldte dig vist blowgirl, men jeg ved ikke, om det er den samme.

Tror dog ikke, at hun er aktiv mere.

Skrevet

Skummet at dyrke sex på en kirkegård, håber da i det mindste, at det foregår meget diskret.

Redigeret af Thomsen

Skrevet
knoxdk82 skrev, den 4.3.2019 at 22:55:

Hej.

Jeg prøvede for nogle år siden en fræk blond tøs i valby, hvor vi kneppede i det fri, hvis jeg husker rigtigt var det inde på kirkegården omkring Sjælør.

Nogen som ved om hun stadig er aktiv?? Eller om der en anden som skal prøves??

Det er hende der kalder sig NajaP.

Hun er på annoncelight, hvor hun kører et set-up med at hun har noget til salg på DBA.

• 3 months later...
Skrevet
Guest Lasse63 skrev, den ‎04‎-‎03‎-‎2019 at 23:17:

Der var på et tidspunkt også en, der tilbød blow på en kirkegård omkring Lyngby. Hun kaldte dig vist blowgirl, men jeg ved ikke, om det er den samme.

Tror dog ikke, at hun er aktiv mere.

Hende har jeg prøvet en del gange med super frække blows på den kirkegård, super dejlig pige og fantastiske blowjobs i bilen og andre steder :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.