knoxdk82 5 Skrevet 4. Marts, 2019 Hej. Jeg prøvede for nogle år siden en fræk blond tøs i valby, hvor vi kneppede i det fri, hvis jeg husker rigtigt var det inde på kirkegården omkring Sjælør. Nogen som ved om hun stadig er aktiv?? Eller om der en anden som skal prøves?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 4. Marts, 2019 Der var på et tidspunkt også en, der tilbød blow på en kirkegård omkring Lyngby. Hun kaldte dig vist blowgirl, men jeg ved ikke, om det er den samme. Tror dog ikke, at hun er aktiv mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 7. Marts, 2019 (edited) Skummet at dyrke sex på en kirkegård, håber da i det mindste, at det foregår meget diskret. Redigeret 7. Marts, 2019 af Thomsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 7. Marts, 2019 knoxdk82 skrev, den 4.3.2019 at 22:55: Hej. Jeg prøvede for nogle år siden en fræk blond tøs i valby, hvor vi kneppede i det fri, hvis jeg husker rigtigt var det inde på kirkegården omkring Sjælør. Nogen som ved om hun stadig er aktiv?? Eller om der en anden som skal prøves?? Det er hende der kalder sig NajaP. Hun er på annoncelight, hvor hun kører et set-up med at hun har noget til salg på DBA. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 24. Juni, 2019 Guest Lasse63 skrev, den 04-03-2019 at 23:17: Der var på et tidspunkt også en, der tilbød blow på en kirkegård omkring Lyngby. Hun kaldte dig vist blowgirl, men jeg ved ikke, om det er den samme. Tror dog ikke, at hun er aktiv mere. Hende har jeg prøvet en del gange med super frække blows på den kirkegård, super dejlig pige og fantastiske blowjobs i bilen og andre steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg