Hop til indhold
Guest Eron

Carmen den almægtige

Recommended Posts

Guest Eron

Kan se at i har en superstjerne hos jer i Århus. Det er masse af anmeldelser af hende og glæder mig til hun også kommer til Sjælland. Carmen er en utrolig lækker og service mindes pige, hun linker selv til en masse gode anmeldelser af hende. Go get her. Jeg har været med hende mange gange, og der er ikke en gang hun har skuffet. 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eron jeg giver ikke meget for denne anbefaling efter det er kommet frem at du tilbyder positive andmeldelser til pigerne mod betaling i form a ekstra service som f.eks gratis deep throath.

Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget rabat og gratis ekstra ydelser Carmen giver dig når hun er i København, du må næsten have fået gratis sex af Carmen, ikke?? taget i betragtning hvor positivt du altid skriver om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Cleanguy skrev, for 52 minutter siden:

 

Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget rabat og gratis ekstra ydelser Carmen giver dig når hun er i København, du må næsten have fået gratis sex af Carmen, ikke?? taget i betragtning hvor positivt du altid skriver om hende.

Bare lige for at give pigen justice .... der er ingen af de indlæg hun linker til, der er startet af mig, så der er massere af skønne vidnesbyrd om hendes fantastiske service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 44 minutter siden:

Bare lige for at give pigen justice .

Ja, du gør jo så desværre det modsat, da din troværdighed er lig 0. 

Men Carmen skal da nok være sød. 

Men at du starter en REN reklametråd for hende i Jylland, vækker stor undren. 

Gad vide, hvad den stakkels Carmen skal levere af modydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med afsky læst om Erons ihærdighed om at få rabat . Shame on him.  Men han er vel kun en mand.

Carmen har jeg besøgt i Risskov og det var godt.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...