Påopdagelse 1 Skrevet 4. Marts, 2019 Hejsa Kan se at det ikke er muligt at betale anonymt på sugardaters - da det både vil fremgå af kontoudtog eller mobilepay .. kan det passe ? min bankdame er ven af familien vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 4. Marts, 2019 På kontoudtoget vil der stå "Datech ApS". Bemærk i øvrigt, at ansatte i banken ikke kan se den samme tekst, som du selv kan på kontoudtoget - de kan kun se en kode Så på det kontoudtog, som du kan se, vil der stå "Datech ApS", og på det som bankdamen kan se vil der blot være en talkode. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 65 Skrevet 4. Marts, 2019 Men en bankdame og alle andre kan på 1 - 2 minutter gå ind på cvr.dk og se at Datech ApS har diverse sugardating referencer som binavne, såååååå "pånyopdagelse", take care Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 4. Marts, 2019 Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 4. Marts, 2019 Din lokale Bank dame kan ikke se dine kontobevægelser uden at du er i banken og giver tilladelse til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 4. Marts, 2019 Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 5. Marts, 2019 Ja, men googler man datech, er første hit sugsrdaters.dk. Ikke smart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 5. Marts, 2019 Nemlig... thedanishdude. Jeg har talt med dem, men de vil/kan åbenbart ikke lave om på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 6. Marts, 2019 Man kan kontakte support og få lov at lave en bankoverførsel til kontonummer med en selvvalgt reference, som man så giver dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 6. Marts, 2019 Påopdagelse skrev, den 4.3.2019 at 15:19: Hejsa Kan se at det ikke er muligt at betale anonymt på sugardaters - da det både vil fremgå af kontoudtog eller mobilepay .. kan det passe ? min bankdame er ven af familien vh Mobilepay er vel heller ikke anonym ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2019 Klumb skrev, den 4.3.2019 at 19:54: Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech ja præcist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 6. Marts, 2019 Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37: Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb. Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Marts, 2019 Thomsen skrev, for 5 timer siden: Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden. Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 6. Marts, 2019 Casten skrev, for 24 minutter siden: Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Marts, 2019 Thomsen skrev, for 22 minutter siden: Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige. OK, vi har så ikke de samme erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2019 Casten skrev, den 4.3.2019 at 17:37: Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb. jeg køber ofte ting i den blå avis ) det er da altid kontant brugte ekskoner og andet godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 7. Marts, 2019 Thomsen skrev, for 21 timer siden: Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige. Min rådgiver er stoppet med at spørge... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Marts, 2019 Jeg bruger mit Re-member/Mastercard til køb på diverse frække sider, så kan min normale bankmand/dame ikke snage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Marts, 2019 hvis banker ikke tager sig af hvidvask for millioner, så er de nok ret ligeglade med dine kontoudtog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ray Babbit 0 Skrevet 18. Marts, 2019 Brug app’en Revolut. De udsteder både virtuelle og fysiske MasterCard debitkort som man kan betale med de steder man ikke synes kommer konen, bankrådgiveren eller revisoren ved. Deres kort virker fint med sugardaters.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 19. Marts, 2019 Helt enig. Det bruger jeg også. Så ser konen intet. Revolut er skidesmart og tror de kan komme til at være kæmpe. Man kan også lave en gangskort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig73 0 Skrevet 18. April, 2019 Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37: Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb. Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. April, 2019 Nysgerrig73 skrev, 1 time siden: Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden Den bank ville jeg forlade asap. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg