Hop til indhold

Recommended Posts

På kontoudtoget vil der stå "Datech ApS". Bemærk i øvrigt, at ansatte i banken ikke kan se den samme tekst, som du selv kan på kontoudtoget - de kan kun se en kode :) Så på det kontoudtog, som du kan se, vil der stå "Datech ApS", og på det som bankdamen kan se vil der blot være en talkode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men en bankdame og alle andre kan på 1 - 2 minutter gå ind på cvr.dk og se at Datech ApS har diverse sugardating referencer som binavne, såååååå "pånyopdagelse", take care

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Man kan kontakte support og få lov at lave en bankoverførsel til kontonummer med en selvvalgt reference, som man så giver dem... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Påopdagelse skrev, den 4.3.2019 at 15:19:

Hejsa

Kan se at det ikke er muligt at betale anonymt på sugardaters - da det både vil fremgå af kontoudtog eller mobilepay .. 

kan det passe ?

min bankdame er ven af familien :(

vh

Mobilepay er vel heller ikke anonym ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klumb skrev, den 4.3.2019 at 19:54:

Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech :)

ja præcist

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37:

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 5 timer siden:

Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden.

Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 24 minutter siden:

Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen :D 

Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 22 minutter siden:

Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige.

OK, vi har så ikke de samme erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Casten skrev, den 4.3.2019 at 17:37:

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

jeg køber ofte ting i den blå avis ) det er da altid kontant
brugte ekskoner og andet godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Thomsen skrev, for 21 timer siden:

Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige.

Min rådgiver er stoppet med at spørge... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis banker ikke tager sig af hvidvask for millioner, så er de nok ret ligeglade med dine kontoudtog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug app’en Revolut.

De udsteder både virtuelle og fysiske MasterCard debitkort som man kan betale med de steder man ikke synes kommer konen, bankrådgiveren eller revisoren ved.

Deres kort virker fint med sugardaters.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Det bruger jeg også. Så ser konen intet.

Revolut er skidesmart og tror de kan komme til at være kæmpe.

Man kan også lave en gangskort

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37:

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nysgerrig73 skrev, 1 time siden:

Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden

Den bank ville jeg forlade asap.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...