Hop til indhold

Anonym betaling

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Kan se at det ikke er muligt at betale anonymt på sugardaters - da det både vil fremgå af kontoudtog eller mobilepay .. 

kan det passe ?

min bankdame er ven af familien :(

vh

Skrevet

På kontoudtoget vil der stå "Datech ApS". Bemærk i øvrigt, at ansatte i banken ikke kan se den samme tekst, som du selv kan på kontoudtoget - de kan kun se en kode :) Så på det kontoudtog, som du kan se, vil der stå "Datech ApS", og på det som bankdamen kan se vil der blot være en talkode.

Skrevet

Men en bankdame og alle andre kan på 1 - 2 minutter gå ind på cvr.dk og se at Datech ApS har diverse sugardating referencer som binavne, såååååå "pånyopdagelse", take care

Skrevet

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

Skrevet

Din lokale Bank dame kan ikke se dine kontobevægelser uden at du er i banken og giver tilladelse til det 

Skrevet

Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech :)

Skrevet

Nemlig... thedanishdude. Jeg har talt med dem, men de vil/kan åbenbart ikke lave om på det

Skrevet

Man kan kontakte support og få lov at lave en bankoverførsel til kontonummer med en selvvalgt reference, som man så giver dem... 

Skrevet
Påopdagelse skrev, den 4.3.2019 at 15:19:

Hejsa

Kan se at det ikke er muligt at betale anonymt på sugardaters - da det både vil fremgå af kontoudtog eller mobilepay .. 

kan det passe ?

min bankdame er ven af familien :(

vh

Mobilepay er vel heller ikke anonym ?

Skrevet
Klumb skrev, den 4.3.2019 at 19:54:

Hvis Du betaler med mobilpay så står der sugardating, ik hvis du derimod burger den anden metode så står der bare datech :)

ja præcist

Skrevet
Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37:

Tvivler på, at der er mange "bankdamer", der har tid og lyst til at snage i sine venners kontoudtog endsige afsløre sig selv ved at reagere på, hvad de måtte finde. De mange kontant hævninger på 1.500-2.000 kr. er vel også mere iøjnefaldende end en betaling på et skævt beløb.

Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden.

Skrevet
Thomsen skrev, for 5 timer siden:

Du vil blive svært overrasket - bankfolk, revisorere og den slags er de mest nysgerrige mennesker i verden.

Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen :D 

Skrevet
Casten skrev, for 24 minutter siden:

Visse vasse. Ingen professionelle interesserer sig for småbeløb med mindre selvfølgelig du er så dum, at du trækker dem på firmakontoen :D 

Du tager grueligt fejl, specielt bankfolk er meget nysgerrige.

Skrevet
Thomsen skrev, for 22 minutter siden:

OK, vi har så ikke de samme erfaringer.

Skrevet
Casten skrev, den 4.3.2019 at 17:37:

jeg køber ofte ting i den blå avis ) det er da altid kontant
brugte ekskoner og andet godt 

Skrevet
Thomsen skrev, for 21 timer siden:

Min rådgiver er stoppet med at spørge... :D 

Skrevet

Jeg bruger mit Re-member/Mastercard til køb på diverse frække sider, så kan min normale bankmand/dame ikke snage.

Skrevet

hvis banker ikke tager sig af hvidvask for millioner, så er de nok ret ligeglade med dine kontoudtog

• 2 weeks later...
Skrevet

Brug app’en Revolut.

De udsteder både virtuelle og fysiske MasterCard debitkort som man kan betale med de steder man ikke synes kommer konen, bankrådgiveren eller revisoren ved.

Deres kort virker fint med sugardaters.dk.

Skrevet

Helt enig. Det bruger jeg også. Så ser konen intet.

Revolut er skidesmart og tror de kan komme til at være kæmpe.

Man kan også lave en gangskort

• 5 weeks later...
Skrevet
Casten skrev, den 4/3/2019 at 17:37:

Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden

Skrevet
Nysgerrig73 skrev, 1 time siden:

Jeg har været udsat for min tidligere bankpige kommenterede på mit forbrug på cam sites. Har ikke hende længere men min nuværende bankmand har også tilladt sig at kommentere på det - upassende - er 47, gift men ikke på vej i luksusfælden

Den bank ville jeg forlade asap.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.