Hop til indhold
fanta

stram fisse i østjylland

Recommended Posts

Hejsa allesammen jeg er faldet tilbage til en gammel hobby :D er der nogen der har nogen gode erfaringer med en yngre pige med en ekstra dejlig stram fisse. Hvor finder jeg hende i østjylland området .

Håber i kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stram fisse, hmmm,

ved mig strammer de da allesammen.

He he, jeg tænkte det samme- Onslow :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du virkeligt skal prøve en rigtig stram fisse, som næsten er umættelig kan jeg kun anbefale dig at prøve Anja i Randers. Hun er ung, dejlig, sød og gør alt for at tilfredsstille dig, men du skal nok være lidt hurtig for hun arbejder kun november med. http://www.voksenlisten.dk/Search/?q=an ... 1&clinic=1

Fra hendes profil:

"OBS: Jeg stopper pr. 30. november 2012. Så hold øje med vagtplanen for en tid til fræk leg med mig."

Så du har kun 2 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Fra hendes profil:

"OBS: Jeg stopper pr. 30. november 2012. Så hold øje med vagtplanen for en tid til fræk leg med mig."

Så du har kun 2 uger.

Ikke forstået.

Hvorfor skal den absolut være så stram?

For mig er det da bedre med noget glat og levende, som man kan mærke er den anden halvdel af en tango.

Har det noget med størrelsen at gøre?

Kan I passe de lokale thailandske kondomer? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm en dillers str er vel relativ, og hvilke kriterier er der sat for pik størrelsen, er den slappe ting, den erigerede tilstand, eller væksten fra slap til erigeret som er kriteriet for en ordentlig moppedreng? :P

Når jeg kan anbefale Anja som een med en virkelig stram fisse, er det fordi jeg selv har prøvet hende, andet er der såmænd ikke i det, men de som straks indikerer at folk der vil have stram fisse har små pikke projicerer sikkert deres egne mindreværdskomplekser over på andre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

2.74 cm?.......................... Den tror jeg godt jeg kan stikke ;-))))))))))))))))))))))))))))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er jo relativt :) Man kan jo også sige en fisse er stram hvis man kan få begge hænder ind, men der ikke er plads til at klappe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

2.74 cm?.......................... Den tror jeg godt jeg kan stikke ;-))))))))))))))))))))))))))))))

Jep, men det er f... god måleteknik - ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa allesammen jeg er faldet tilbage til en gammel hobby :D er der nogen der har nogen gode erfaringer med en yngre pige med en ekstra dejlig stram fisse. Hvor finder jeg hende i østjylland området .

Håber i kan hjælpe

Jeg vil give 1master ret i at hende du leder efter er Anja. Trust me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hmm en dillers str er vel relativ, og hvilke kriterier er der sat for pik størrelsen, er den slappe ting, den erigerede tilstand, eller væksten fra slap til erigeret som er kriteriet for en ordentlig moppedreng? :P

I forbindelse med krav om at en fisse skal være stram, handler det formentlig om samleje? Hvis det er korrekt, taler vi nok om errigeret tilstand. Hvem har brug for en slappert i den situation.

Med hensyn til størrelse er det jo svært at dømme, bedømme, eller lignende, fordi vi har fået det, vi hver især har at arbejde med, fra vore forældre.

Med hensyn til mindreværdskomplekser, holder jeg fast ved den med de store motorcykler, samme med smarte biler, og de små vedhæng. Det holder jo ikke altid, men meget tit gør det altså. :o

Jeg tror, at der var mange læsere af tråden, som undrede sig over trådtitlen :D

Jeg selv ville søge en omsorgsfuld prostitueret med et rimeligt udseende, i stedet for en som har en stram fisse. Det er de jo iøvrigt næsten alle sammen. Men sådan er vi jo så forskellige.

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg selv ville søge en omsorgsfuld prostitueret med et rimeligt udseende, i stedet for en som har en stram fisse. Det er de jo iøvrigt næsten alle sammen. Men sådan er vi jo så forskellige.

Nemlig Stump.. Og de dygtige af dem kan selv bestemme graden af stramhed. De rigtig, rigtig dygtige kan med den teknik, massere en til finalen, uden du eller hun bevæger sig. Det er sjældent, men fantastisk når man møder en der kan. Har ikke mødt nogen glædespige der kan, men en glad amatør der havde læst om og lært sig indisk og arabisk elskovskunst. Det er desværre længe siden - suk!

Er der nogen af jer piger der kan?

Har glemt det arabiske ord for den teknik. Nogen der kender det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nemlig Stump.. Og de dygtige af dem kan selv bestemme graden af stramhed. De rigtig, rigtig dygtige kan med den teknik, massere en til finalen, uden du eller hun bevæger sig. Det er sjældent, men fantastisk når man møder en der kan. Har ikke mødt nogen glædespige der kan, men en glad amatør der havde læst om og lært sig indisk og arabisk elskovskunst. Det er desværre længe siden - suk!

Er der nogen af jer piger der kan?

Har glemt det arabiske ord for den teknik. Nogen der kender det?

En kvinde i trediverne, som har født et par børn, med et åbent sind, lidt livslyst, og appetit og lyst til sex, er den kvindegruppe, helst asiat, som giver mig mest.

Og som jeg kan få lov til at give mest, det er jo også vigtigt.

Jeg tror kun at der har været et par stykker af de mange asiatiske prostituerede, jeg har nydt, som ikke havde født børn.

Jeg tror at den med at den pige man køber skal være meget ung, og meget smuk og lækker, absolut uden strækmærker på maven, er et nybegynderkrav. Man bliver klogere. Og jeg kan godt forstå at man som en begyndelse næsten besvimer over dukkerne i Go Go barerne.

8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvinde i trediverne, som har født et par børn, med et åbent sind, lidt livslyst, og appetit og lyst til sex, er den kvindegruppe, helst asiat, som giver mig mest.

Og som jeg kan få lov til at give mest, det er jo også vigtigt.

Jeg tror kun at der har været et par stykker af de mange asiatiske prostituerede, jeg har nydt, som ikke havde født børn.

Jeg tror at den med at den pige man køber skal være meget ung, og meget smuk og lækker, absolut uden strækmærker på maven, er et nybegynderkrav. Man bliver klogere. Og jeg kan godt forstå at man som en begyndelse næsten besvimer over dukkerne i Go Go barerne.

8-)

Stump, du virker helt sympatisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak for svarene et par af dem kunne bruges resten var vist bare hyggesnak. men fordi jeg søger en ekstra stram er fordi ellers kan jeg lige så godt blive hjemme ved konen ;) det skal være specielt lækkert. Det var ikke mange piger der kunne anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...