Hop til indhold

Bougie, københavn

Featured Replies

Skrevet

Jeg har skrevet hende kort men hun virker uafklaret og tung i det at skrive med

Skrevet
  • Author
Sting222 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har skrevet hende kort men hun virker uafklaret og tung i det at skrive med

hemm--jeg har med hensyn til at skrive med hende .--indtil nu en helt anden oplevelse --sjovt.

tak for dit svar :)

Ulrik

Skrevet

Jeg har også kontakt med hende. 

En rigtig aftale med hende er meget dyr.I modsætning til hvad der siges hdr i tråden, virker hun meget afklaret og ved præcis hvad hun vil have. Og det er ikke lidt. Det går væsentlig over det, jeg vil/kan give. 

Men ja, hun er sjov. 

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 14 minutter siden:

Andre der er på Bougies niveau og været intim med hende? 

ja hun er sjov --og på hendes private foto ser hun jo hammer godt ud .--ved du fra hvilket land hun er ??

jeg tror sku jeg prøver --men hvad ville hun have , da du snekkede med hende ???

ulrik

Skrevet

Hendes land må være privat. 

Beløb. Jeg synes at du skal spørge hende direkte. Måske er hun blevet klogere, eller har ændret mening. 

Skrevet
ulrik levere skrev, for 8 timer siden:

ikke nogen andre der ved noget om hende ???:ph34r:

Du er åbenbart lidt genert, så jeg har skrevet til hende og spurgt på dine vegne. Når/hvis hun svarer, videresender jeg selvfølgelig til her.

Skrevet
ulrik levere skrev, for 41 minutter siden:

super, kender du hende ??

Nej, det gør jeg ikke, og jeg kunne ikke drømme at spørge hende - eller nogen anden - om noget som helst på andres vegne. Hvis du vil hende noget, må du selv stikke snuden frem. Med 101 indlæg er du ikke helt ny i faget, men erfaren nok til selv at indhente de informationer, du skal bruge - i stedet for at tigge andre her på sitet om at bryde den stiltiende fortrolighedsaftale mellem SDere og SBere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.