ulrik levere 19 Skrevet 4. Marts, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=Bougie Er der nogen der har erfaring med denne unge slanke pige --har skrevet lidt med hende , igår . hun virker meget interesseret i at mødes . hvis nogen har erfaring-gode eller dårlige --så lad mig hører-ikk ? på forhånd tak Ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 4. Marts, 2019 Jeg har skrevet hende kort men hun virker uafklaret og tung i det at skrive med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 4. Marts, 2019 Sting222 skrev, for 7 minutter siden: Jeg har skrevet hende kort men hun virker uafklaret og tung i det at skrive med hemm--jeg har med hensyn til at skrive med hende .--indtil nu en helt anden oplevelse --sjovt. tak for dit svar Ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg har også kontakt med hende. En rigtig aftale med hende er meget dyr.I modsætning til hvad der siges hdr i tråden, virker hun meget afklaret og ved præcis hvad hun vil have. Og det er ikke lidt. Det går væsentlig over det, jeg vil/kan give. Men ja, hun er sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 5. Marts, 2019 Andre der er på Bougies niveau og været intim med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 5. Marts, 2019 thedanishdude skrev, for 14 minutter siden: Andre der er på Bougies niveau og været intim med hende? ja hun er sjov --og på hendes private foto ser hun jo hammer godt ud .--ved du fra hvilket land hun er ?? jeg tror sku jeg prøver --men hvad ville hun have , da du snekkede med hende ??? ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 5. Marts, 2019 Hendes land må være privat. Beløb. Jeg synes at du skal spørge hende direkte. Måske er hun blevet klogere, eller har ændret mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 6. Marts, 2019 ikke nogen andre der ved noget om hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Marts, 2019 ulrik levere skrev, for 8 timer siden: ikke nogen andre der ved noget om hende ??? Du er åbenbart lidt genert, så jeg har skrevet til hende og spurgt på dine vegne. Når/hvis hun svarer, videresender jeg selvfølgelig til her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 6. Marts, 2019 super, kender du hende ?? ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Marts, 2019 ulrik levere skrev, for 41 minutter siden: super, kender du hende ?? Nej, det gør jeg ikke, og jeg kunne ikke drømme at spørge hende - eller nogen anden - om noget som helst på andres vegne. Hvis du vil hende noget, må du selv stikke snuden frem. Med 101 indlæg er du ikke helt ny i faget, men erfaren nok til selv at indhente de informationer, du skal bruge - i stedet for at tigge andre her på sitet om at bryde den stiltiende fortrolighedsaftale mellem SDere og SBere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg