Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Dee Day, Århus - Ann

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det var ikke Dee (Jenny) som åbnede døren. Derimod en rund pige med det skønneste smil. Senere fortalte hun at hun hedder Ann. 

Hun arbejder kun af og til.  Hun har boet i byen længe og taler fejlfrit dansk. 

Jeg skulle lige have masseret nogle nakke infiltrationer væk, og det klarede hun fint, uden det gjorde alt for ondt :)

Mens hun masserede benene sagde hun at hun lige gik et øjeblik, men at Dee ville tage over. Det gjorde Dee så, og hun kan altså pirre mig når jeg ligger på maven. Så da Ann kom tilbage lå jeg med trukket dolk men stadig på maven. Ann lo glad og gav den lidt opmærksomhed. 

Det var dejligt at kunne tale med sin massør uden sprogforbistringer. 

Nå men mens hun var ond ved min nakke, fandt jeg ud af at hun var nøgen uder den flotte røde kjole. Hun har en dejlig varm krop, og hendes hænder er lige så varme som Beer/Nuts er. Sjovt nok har samme Beer/Nut/Nok masseret på samme briks som jeg nu lå på :mrgreen:

Ann er som sagt rund, buttet. Men det hele sidder flot, og hun er fast. Ikke noget der flaprer rundt. Numsen er sød, og brysterne er vel en B-C og også fine. 

Massagen gled stille over i elskov. Den var blid og varm, dog manglede kyssene. Hun blev hurtigt dejlig velsmurt under den indledende tungeleg, så sexen blev lystens glidebane :lol:. Hun er ikke særlig stor dernede, men passer fint til min asparges. En af mine favoritter er cowgirl, men det kunne hun ikke så længe. Det ende i en baghyler med hat, slør og hele det dominikanske udtræk. <3

Alt er med gummimand. 

Lidt mere massage og en dejlig snak om det at være thaimassør og passe på sig selv. At kunne sige nej. Hun nævnte selv at man ikke skulle masserer m.m. fordi man havde desperat brug for pengene. Det skulle være råd til at takke nej til en kunde. Det gjorde hun af og til, når mavefornemmelsen var forkert. 

Prisen standard Århus, intet link, og telefonnummeret har jeg atter glemt at notere mig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ok, men Nut  den fangede jeg så ikke lige, sidst jeg mødte Nut, var hos Chaba, dog tilbage i 2015? 

Måske jeg tar fejl? Men mødte hende dog i 2017 i BKK  :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Ok, men Nut  den fangede jeg så ikke lige, sidst jeg mødte Nut, var hos Chaba, dog tilbage i 2015? 

Måske jeg tar fejl? Men mødte hende dog i 2017 i BKK  :huh:

Hun arbejdede på Winner som Nok og Siam som Nut alt efter hvor der var noget at lave  og så i Vejle som Beer, og der er hun jo igen:) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

Er den ikke den på Langenæse 15 som jeg skrev om i en anden tråd eller er den der på Åbogade?

Jeg kan ikke kuske navne på butikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BigThaiNut skrev, for 55 minutter siden:

Er den ikke den på Langenæse 15 som jeg skrev om i en anden tråd eller er den der på Åbogade?

Jeg kan ikke kuske navne på butikkerne.

Winner var på Herluf Trollesgade - hedder nu Dee Day

Siam er på Jyllandsalle. 

Åbogade hedder DD så vidt jeg husker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, den 4.3.2019 at 21:04:

Hun arbejdede på Winner som Nok og Siam som Nut alt efter hvor der var noget at lave  og så i Vejle som Beer, og der er hun jo igen:) 

 

Ok, og Tak for svar, jeg har dog kun kendt hende som Nok og vidste dog ej hun var gået under navnet, Nut? 

Nok om det, men endte som Beer i Vejle, det er Nok der, der sneer, ja Thai har mange navne, good Luck for she :wub:

Men dejlig er hun, uanset navn, ja hun gør dk glad :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

Jeg tror jeg springer over.

Jeg er ude for at finde dem med D eller DD skåle.

Gider ikke de små knapper ;);) 

Og for resten;

Har lige været hos en gamle kending Amita som fortalte da jeg ringede til hende at hun har en lille pige med de D skål bryster, og hun kalder sig Cheri.

Dette hoppede jeg på.

Ja og Ja, dejlig massage og FP, men hun er ikke til "slit-plejning" heller ikke eller "anal"

Hun smiler ikke ret meget men en alm. Thai pige og dejlig at røre ved og fuldføre den FP i forskellige stillinger.

Buttet men alt er på de rigtige plads.

Kan godt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BigThaiNut skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror jeg springer over.

Jeg er ude for at finde dem med D eller DD skåle.

Gider ikke de små knapper ;);) 

Og for resten;

Har lige været hos en gamle kending Amita som fortalte da jeg ringede til hende at hun har en lille pige med de D skål bryster, og hun kalder sig Cheri.

Dette hoppede jeg på.

Ja og Ja, dejlig massage og FP, men hun er ikke til "slit-plejning" heller ikke eller "anal"

Hun smiler ikke ret meget men en alm. Thai pige og dejlig at røre ved og fuldføre den FP i forskellige stillinger.

Buttet men alt er på de rigtige plads.

Kan godt anbefales.

En god ide hvis du skrev en beretning i en separat tråd, så det er til at finde ved en senere søgning ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

En god ide hvis du skrev en beretning i en separat tråd, så det er til at finde ved en senere søgning ;) 

 

Skal nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Besøgte stedet igen, og var heldig det var mutter selv, Day, Dee osv der tog imod. 

Jeg har jo besøgt hende engang før, og det var virkelig godt. 

Denne gang blev bedre. Det er det med gentagelse. Hun kunne huske mig, hvilket jeg er imponeret over. Det er trods alt noget tid siden jeg var der sidst, og der må have været mange andre kunder i mellemtiden. 

En dejlig blid massage med den frækkeste pirring. Jeg kunne huske hun godt kan lide initiativ fra gæsten, så jeg var meget kreativ, og fik vredet armene i de særeste stillinger mens jeg lå på maven, og  hun åbnede glad slik butikken :) 

Det gled over i 69 og hun blev utroligt våd. Lige så våd som Beer og en anden jeg har fornøjelsen af ind imellem. Det endte med hun sprøjtede mig i ansigtet! Faneme, det har jeg kun oplevet så spontant en gang før, med Anni fra Siam. Ellers synes jeg der skal arbejdes målrettet, men her kom det sekunder får hun begyndte at jamre, og så ville hun have en pause :D

Det var meget godt, for jeg havde måttet repetere tændingsrækkefølgen i en V12 Masseratti, for ikke at komme for hurtigt, he, he. 

Vi afsluttede med en cowgirl. Hun har et særkende, som jeg lagde mærke til første gang jeg besøgte hende. Da jeg havde overgivet mig til nydelsens top, trykkede hun sig hårdt ned over mig, og fortsatte et par minutter, på faldende stang, og gjorde sig selv færdig. Det var sgu lækkert at ligge og se og høre på. 

Normal Århus pris. 

Alt med gummi, dog måtte jeg godt slikke uden :rolleyes:

Hun er en pige der er fuldstændig med i legen. Tilstede 100%. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det var meget godt, for jeg havde måttet repetere tændingsrækkefølgen i en V12 Masseratti, for ikke at komme for hurtigt, he, he. 

Det er ellers en ret sjælden matør i sådan en Mazdaratti. 

Var det 1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

eller 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9 :ph34r:

Ved godt det er lidt nørdet, men detaljerne tæller med B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Butch skrev, for 13 minutter siden:

Det er ellers en ret sjælden matør i sådan en Mazdaratti. 

Var det 1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

eller 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9 :ph34r:

Ved godt det er lidt nørdet, men detaljerne tæller med B)

Det kunne jeg heldigvis ikke huske, så jeg holdt 5 minutter længere :shock:

Sjælden? Den ligger da i begge mine. Eller vent det er vist i Lamborginierne?. Kigger lige efter! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsan aarhuselsker du skriver  det var mutter selv, Day, Dee osv der tog imod. er det 3 persone og hvad er navnet på hende der kan sprøjte når du slikker ?

 

har du evt link til dem 

Redigeret af kasperaalborg
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kasperaalborg skrev, for 14 minutter siden:

hejsan aarhuselsker du skriver  det var mutter selv, Day, Dee osv der tog imod. er det 3 persone og hvad er navnet på hende der kan sprøjte når du slikker ?

 

har du evt link til dem 

Mutter hedder Day, og Dee og noget mere jeg ikke kan huske. Det skifter med årstiden, eller noget. 

Nej ikke noget link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Mutter hedder Day, og Dee og noget mere jeg ikke kan huske. Det skifter med årstiden, eller noget. 

Nej ikke noget link.

hvor finder jeg dem så :) og hvad hedder den sprøjteglade :)

 

Redigeret af kasperaalborg
intet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
kasperaalborg skrev, den 25.4.2019 at 23:21:

hvor finder jeg dem så :) og hvad hedder den sprøjteglade :)

 

Adr. Står i Tråden, altså på Dee Day 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...