Hop til indhold
Helot

God søndag i Kolding med Molly

Recommended Posts

Har gjort det til en fast vane at besøge Molly når jeg alligevel er i Kolding. Har en enkelt gang kørt til Kolding, kun for at besøg Molly, og blev honoreret med en parkeringsbøde;-) Så kan du lære det Helot;-)

Meget er blevet skrevet om Molly, og ville egentlig bare have hende for mig selv – men kan kun give alle ret i at her er der tale om rigtig GFE.

Jeg vil også helst bilde mig selv ind at det kun er sammen med mig, at den helt specielle stemning, varme og gnist opstår.

Jeg er dog ikke bange for at indrømme at jeg er vild med hende, ved det- og besøger hende kun når jeg er i byen. Et valg der beskytter min private økonomi.

Der skal også være lidt anmeldelse i denne tråd eller kommer trådpolitiet efter mig, og her kan jeg tilføje at jeg prøvede hendes laklagen til frække olielege, og det er ikke sidste gang vi prøver det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak søde @Helot for de skønne ord <3

Du får lige nogle retur.

Den specielle stemning, varme og gnist, skal man være to til at skabe, og med os to er der øjeblikkeligt kemi fra start til slut.

Selvom det ikke er så tit vi ses, så skulle man ikke tro det, og jeg ved at selvom der går et år endnu, så starter vi lige hvor vi slap :wub:

Og det var ihvertfald så lækkert at rulle rundt og glide op og ned af dig i en time, forstår simpelthent ikke jeg ikke har købt sådanne et lagen noget før :lol:

Har fået alt olien ud af håret, langt om længe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...