Hop til indhold

SweetButPsycho - Århus.

Featured Replies

Skrevet

Billederne kunne meget vel være taget i Danmark. På billede 2 ser man en radiator, som er af en type der var almindelig i byggeri i Danmark i 1960’erne. Så håbet er lysegrønt! ;-) 

Skrevet
  • Author
Snadremanden skrev, for 9 minutter siden:

Billederne kunne meget vel være taget i Danmark. På billede 2 ser man en radiator, som er af en type der var almindelig i byggeri i Danmark i 1960’erne. Så håbet er lysegrønt! ;-) 

Nemlig. Ofte er også afbrydere/eludtag afslørende for, hvor billederne er taget.

Redigeret af Århusman

Skrevet

Det er tøser der keder sig er jeg bange for. Jeg havde følelsen af at det var fake alligevel var jeg så dum at køre næsten helt til Århus. Havde fået en adresse i Viby uden etageangivelse. Tjekkede krak inden og fandt kun eksotiske navne i den opgang. Alligevel var jeg så dum at begynde at køre fordi hun lød fræk og var med på lidt af hvert. Sagde hun. Men hun skrev at der ville komme en og hente mig udenfor opgangen. Men noget før Århus begyndte jeg at ringe da jeg ikke fik svar på min SMS. Lod som om jeg var lige i nærheden for at tjekke rigtigheden af dette.  Intet svar på SMS og konstant optaget på opkald hvilket vel er blokering. Så jeg vendte om og tøffede hjem igen. Og hørte aldrig fra hende/dem! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.