Hop til indhold
Århusman

SweetButPsycho - Århus.

Recommended Posts

Billederne kunne meget vel være taget i Danmark. På billede 2 ser man en radiator, som er af en type der var almindelig i byggeri i Danmark i 1960’erne. Så håbet er lysegrønt! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 9 minutter siden:

Billederne kunne meget vel være taget i Danmark. På billede 2 ser man en radiator, som er af en type der var almindelig i byggeri i Danmark i 1960’erne. Så håbet er lysegrønt! ;-) 

Nemlig. Ofte er også afbrydere/eludtag afslørende for, hvor billederne er taget.

Redigeret af Århusman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tøser der keder sig er jeg bange for. Jeg havde følelsen af at det var fake alligevel var jeg så dum at køre næsten helt til Århus. Havde fået en adresse i Viby uden etageangivelse. Tjekkede krak inden og fandt kun eksotiske navne i den opgang. Alligevel var jeg så dum at begynde at køre fordi hun lød fræk og var med på lidt af hvert. Sagde hun. Men hun skrev at der ville komme en og hente mig udenfor opgangen. Men noget før Århus begyndte jeg at ringe da jeg ikke fik svar på min SMS. Lod som om jeg var lige i nærheden for at tjekke rigtigheden af dette.  Intet svar på SMS og konstant optaget på opkald hvilket vel er blokering. Så jeg vendte om og tøffede hjem igen. Og hørte aldrig fra hende/dem! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...