Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Mændene? Du er bare rendt ind i en af primaterne. De er skam ikke uddøde. 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 3. Marts, 2019 Det oplever jeg tit når jeg ikke tilbyder det de vil have og når jeg ikke vil køre ud.. Både på mail og tlf bliver de ynkelige individer blokeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 231 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? det kunne jeg aldrig finde på at skrive, jeg snakker/skriver altid pænt.. er jo opdraget ordentligt.. . jeg har så oplevet det modsatte vej, men sådan er alle kvinder så åbenbart... 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Sådan generelt set, tror jeg langt fra at det kendetegnende for hovedparten af mænd. Når det er sagt, så er der ALTID røvhuller. Jeg er ked af, at du blev udsat for en type som ham. Måske er der piger herinde, der har gode råd til, hvordan man sier de useriøse typer fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Jeg anvender ikke sådan en tone. Dem der gør, træder næppe frem og fortæller hvorfor. Så...…. vi kan alle gætte,. Mit gæk går på, at han blev pist over, at du var kørt og ikke ville komme tilbage - Altså en følelser der måske også tager afsæt i en form for afvisning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Lad være med at skære alle mænd over en kam. Du kan nøjes med Jyderne f.eks. Derefter kunne du komme til Sjælland, vi mangler lige din type her. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 3. Marts, 2019 Mennesker kan være helt uden tanke på, hvordan deres tale og opførsel påvirker andre, men så er der heldigvis mange som ved, at respekt og pæn tale til andre, det giver smil og respekt retur og med den rette høflighed over for en GP, så er oplevelsen bare bedre, god kemi. God aften til dig @Nemtøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Skal lige tilføjes at jeg ikke generalisere og heldigvis er det langt fra alle som er ubehøvlet i deres kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden: Sådan generelt set, tror jeg langt fra at det kendetegnende for hovedparten af mænd. Når det er sagt, så er der ALTID røvhuller. Jeg er ked af, at du blev udsat for en type som ham. Måske er der piger herinde, der har gode råd til, hvordan man sier de useriøse typer fra. Tror faktisk han var seriøs og han havde læst min annonce... Han reagerede først negativt da han fandt ud af at jeg ikke længere kunne mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 3. Marts, 2019 øv nemtøs er du nu ravet uklar igen? Jeg er nu glad for at jeg er en af de få, der har spermet dig på på næsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 3. Marts, 2019 Selvfølgelig er det ikke ok, at kommunikere på den måde til hinanden, og det er uanset, om man er GP eller GP-kunde. Men lige som uden i den virkelige verden er der også herinde en del, som ikke er i stand til at behandle andre mennesker på end måde, som de selv gerne vil behandles. Og så tror jeg endda, at der er en lille overvægt herinde, da det er så nemt at gemme sig bag en skærm eller mobiltelefon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 barrøv skrev, for 5 minutter siden: øv nemtøs er du nu ravet uklar igen? Jeg er nu glad for at jeg er en af de få, der har spermet dig på på næsen Nej jeg er ikke ravet uklar igen - han kaldte mig en fed so, da jeg ikke kunne mødes med ham i Nordjylland. Jeg tror ikke der er særlig mange der sigter efter min lille fine petit næse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Nej jeg er ikke ravet uklar igen - han kaldte mig en fed so, da jeg ikke kunne mødes med ham i Nordjylland. Jeg tror ikke der er særlig mange der sigter efter min lille fine petit næse. Nej men tonen på disse sociale medier er hård, og man svarer før man tænker. Nej men nu var det jo det du ønskede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 3. Marts, 2019 Hej @Nemtøs du skal da prise dig lykkelig for at du ikke mødte den ubehøvlede mandsperson Kunne aldrig bruge et sådant sprog. Hverken her eller andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg fik smidt i hovedet at jeg skulle tabe 100 kilo før jeg kunne finde en kæreste. Så er det jeg er glad for at jeg afviste fyren. Han er jo tydeligvis ikke god til at læse annoncer, når han læste min og troede jeg ledte efter en kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) jeg synes faktisk det er interessant at man som mand gerne vil have sex med en kvinde som man egentlig synes er " en fed so " . Det er helt utrolig selvmodsigende i min verden. Han forsøger at finde mulighed for at knalde dig så han må jo finde dig sexet og / eller interessant. Hvordan hænger det så sammen med at han så også synes du er en fed so ? Det er en had bemærkning og får mig til at tænke på det uhyggelige i at man har et ønske om at have intim kontakt med en man egentlig hader. Nå det var bare en tanke og en undren over nogle menneskers reaktionsmønstre og dobbelthed.. Redigeret 3. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Kæft en klaphat. Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KimBigGuy Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Åh nej da Nemtøs... Du har altid været den bedste, i mine øjne.. Tager dig ikke a den idiot.. Det var nok bare en på 20, som har et mindreværdskompleks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 M54Årh. skrev, for 11 minutter siden: Kæft en klaphat. Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig. Og jeg er pænt meget vild med de mænd (inkl dig) som jeg kan regne med og lege frække intense lege med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) KimBigGuy skrev, for 21 minutter siden: Åh nej da Nemtøs... Du har altid været den bedste, i mine øjne.. Tager dig ikke a den idiot.. Det var nok bare en på 20, som har et mindreværdskompleks. Mange tak for dine søde ord Redigeret 3. Marts, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Barske Rødskæg skrev, 1 time siden: Lad være med at skære alle mænd over en kam. Du kan nøjes med Jyderne f.eks. Derefter kunne du komme til Sjælland, vi mangler lige din type her. Hov hov du BR, du kunne nemt få et nyt navn BØ eksempelvis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Hemmm nemtøs, en mand skriver du om, det blir til mændene, altså en generelisering, jeg håber og tror på at du får langt flere søde og redeæige henvendelser og svar også fra de du afviser end den ene du har fortalt os om, at een mand vælger at være så småt skåret at han sender en sviner til dig taler mere om ham og helt for sig selv..men ja man kan blive trist over et sådant svar.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 3. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 12 minutter siden: Hov hov du BR, du kunne nemt få et nyt navn BØ eksempelvis Barske Røvskæg?! :-D 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Snadremanden skrev, for 1 minut siden: Barske Røvskæg?! :-D Nej nej nej, syntes han var lidt grovkornet i sin retorik omkringer os gode jyder. Herovre plejer vi at kvitterer for uretfærdigheder med et Blåt Øje deraf BØ griner højt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg