Hop til indhold
Guest Nemtøs

Fjolser af den værste skuffe

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag,  og  der  var  hurtig  respons  fra  en  mand,  som  var  dejlig konkret  i hans  henvendelser  til  mig, jeg  svarede  straks  tilbage  at  jeg  var  interesseret i at  mødes  med ham.  Fik  intet svar  retur... kiggede  med jævne  mellemrum.  Valgte  at  skrive  inden  jeg  kørte  hjem  hvorfor  han  ikke  gav  lyd  fra sig. 

Efter  et  par  timer til  skrev  han  at  min  mail var  havnet  i  hans  spam  bakke. Svarede  ham  pænt  igen.  Han  spurgte  efter  møde  i  Nordjylland  hvor  jeg  kunne  svare  at  jeg  var kørt  for  længst  og jeg  ikke havde planer  om  at  komme  til  Nordjylland igen 

Så  kom  dette  svar  fra  ham:

"Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha.   Hyg dig."

Hvor  er  jeg  glad for at  min mail ramte  hans spam filter, mennesker  som har  sådan  en  tilgang til  andre  tager jeg  lang  afstand  fra. 

En  opfordring  til  at  både  tale, skrive og  opføre  sig  ordenligt overfor andre. 

Til  kvinderne  herinde,; oplever  i samme  tone  hvis I pænt  afviser?

Til  mændene; hvorfor anvender  I denne  tone  overfor  et  fremmed  menneske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag,  og  der  var  hurtig  respons  fra  en  mand,  som  var  dejlig konkret  i hans  henvendelser  til  mig, jeg  svarede  straks  tilbage  at  jeg  var  interesseret i at  mødes  med ham.  Fik  intet svar  retur... kiggede  med jævne  mellemrum.  Valgte  at  skrive  inden  jeg  kørte  hjem  hvorfor  han  ikke  gav  lyd  fra sig. 

Efter  et  par  timer til  skrev  han  at  min  mail var  havnet  i  hans  spam  bakke. Svarede  ham  pænt  igen.  Han  spurgte  efter  møde  i  Nordjylland  hvor  jeg  kunne  svare  at  jeg  var kørt  for  længst  og jeg  ikke havde planer  om  at  komme  til  Nordjylland igen 

Hvor  er  jeg  glad for at  min mail ramte  hans spam filter, mennesker  som har  sådan  en  tilgang til  andre  tager jeg  lang  afstand  fra. 

En  opfordring  til  at  både  tale, skrive og  opføre  sig  ordenligt overfor andre. 

Mændene? Du er bare rendt ind i en af primaterne. De er skam ikke uddøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Det oplever jeg tit når jeg ikke tilbyder det de vil have og når jeg ikke vil køre ud..

Både på mail og tlf bliver de ynkelige individer blokeret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

det kunne jeg aldrig finde på at skrive, jeg snakker/skriver altid pænt..  er jo opdraget ordentligt.. :).

jeg har så oplevet det modsatte vej, men sådan er alle kvinder så åbenbart... :P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Sådan generelt set, tror jeg langt fra at det kendetegnende for hovedparten af mænd. Når det er sagt, så er der ALTID røvhuller.
Jeg er ked af, at du blev udsat for en type som ham. Måske er der piger herinde, der har gode råd til, hvordan man sier de useriøse typer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg anvender ikke sådan en tone.  Dem der gør, træder næppe frem og fortæller hvorfor.  Så...…. vi kan alle gætte,. Mit gæk går på, at han blev pist over, at du var kørt og ikke ville komme tilbage - Altså en følelser der måske også tager afsæt i en form for afvisning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Lad være med at skære alle mænd over en kam. Du kan nøjes med Jyderne f.eks.  

Derefter kunne du komme til Sjælland, vi mangler lige din type her.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mennesker kan være helt uden tanke på, hvordan deres tale og opførsel påvirker andre, men så er der heldigvis mange som ved, at respekt og pæn tale til andre, det giver smil og respekt retur og med den rette høflighed over for en GP, så er oplevelsen bare bedre, god kemi.

God aften til dig @Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Skal  lige  tilføjes  at  jeg  ikke  generalisere   og  heldigvis  er  det  langt  fra  alle  som  er  ubehøvlet i  deres  kontakt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden:

Sådan generelt set, tror jeg langt fra at det kendetegnende for hovedparten af mænd. Når det er sagt, så er der ALTID røvhuller.
Jeg er ked af, at du blev udsat for en type som ham. Måske er der piger herinde, der har gode råd til, hvordan man sier de useriøse typer fra.

Tror  faktisk  han var  seriøs og han  havde  læst  min  annonce... Han  reagerede  først  negativt  da  han  fandt  ud af  at  jeg  ikke længere  kunne  mødes.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det ikke ok, at kommunikere på den måde til hinanden, og det er uanset, om man er GP eller GP-kunde. Men lige som uden i den virkelige verden er der også herinde en del, som ikke er i stand til at behandle andre mennesker på end måde, som de selv gerne vil behandles. Og så tror jeg endda, at der er en lille overvægt herinde, da det er så nemt at gemme sig bag en skærm eller mobiltelefon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 5 minutter siden:

øv nemtøs er du nu ravet uklar igen? Jeg er nu glad for at jeg er en af de få, der har spermet dig på på næsen

Nej  jeg  er  ikke  ravet  uklar  igen  - han  kaldte  mig en  fed  so, da  jeg  ikke  kunne  mødes  med  ham  i  Nordjylland. 

Jeg  tror  ikke  der  er  særlig  mange  der  sigter efter min  lille  fine  petit  næse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Nej  jeg  er  ikke  ravet  uklar  igen  - han  kaldte  mig en  fed  so, da  jeg  ikke  kunne  mødes  med  ham  i  Nordjylland. 

Jeg  tror  ikke  der  er  særlig  mange  der  sigter efter min  lille  fine  petit  næse. 

Nej men tonen på disse sociale medier er hård, og man svarer før man tænker. Nej men nu var det jo det du ønskede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Hej @Nemtøs du skal da prise dig lykkelig for at du ikke mødte den ubehøvlede mandsperson:)

Kunne aldrig bruge et sådant sprog. Hverken her eller andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg fik smidt i hovedet at jeg skulle tabe 100 kilo før jeg kunne finde en kæreste. Så er det jeg er glad for at jeg afviste fyren. Han er jo tydeligvis ikke god til at læse annoncer, når han læste min og troede jeg ledte efter en kæreste. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

jeg synes faktisk det er interessant at man som mand gerne vil have sex med en kvinde som man egentlig synes er " en fed so " .  Det er helt utrolig selvmodsigende i min verden. 

Han forsøger at finde mulighed for at knalde dig så han må jo finde dig sexet og / eller interessant. Hvordan hænger det så sammen med at han så også synes du er en fed so ? 

Det er en had bemærkning og får mig til at tænke på det uhyggelige i at man har et ønske om at have intim kontakt med en man egentlig hader. 

Nå det var bare en tanke og en undren over nogle menneskers reaktionsmønstre og dobbelthed.. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Kæft en klaphat.

Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Åh nej da Nemtøs... Du har altid været den bedste, i mine øjne..

Tager dig ikke a den idiot..

Det var nok bare en på 20, som har et mindreværdskompleks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 11 minutter siden:

Kæft en klaphat.

Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig.

Og  jeg  er  pænt  meget  vild  med  de  mænd (inkl dig) som  jeg kan  regne  med  og  lege  frække  intense  lege  med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
KimBigGuy skrev, for 21 minutter siden:

Åh nej da Nemtøs... Du har altid været den bedste, i mine øjne..

Tager dig ikke a den idiot..

Det var nok bare en på 20, som har et mindreværdskompleks.

Mange tak for  dine  søde ord 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, 1 time siden:

Lad være med at skære alle mænd over en kam. Du kan nøjes med Jyderne f.eks.  

Derefter kunne du komme til Sjælland, vi mangler lige din type her.:wub:

Hov hov du BR, du kunne nemt få et nyt navn BØ eksempelvis :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Hemmm nemtøs, en mand skriver du om, det blir til mændene, altså en generelisering, jeg håber og tror på at du får langt flere søde og redeæige henvendelser og svar også fra de du afviser end den ene du har fortalt os om, at een mand vælger at være så småt skåret at han sender en sviner til dig taler mere om ham og helt for sig selv..men ja man kan blive trist over et sådant svar..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 12 minutter siden:

Hov hov du BR, du kunne nemt få et nyt navn BØ eksempelvis :-) 

Barske Røvskæg?! ;-) :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 1 minut siden:

Barske Røvskæg?! ;-) :-D 

Nej nej nej, syntes han var lidt grovkornet i sin retorik omkringer os gode jyder. Herovre plejer vi at kvitterer for uretfærdigheder med et Blåt Øje deraf BØ :-) griner højt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...