Hop til indhold
Aarhusfyr1974

Ægte annonce

Recommended Posts

Guest Pophair

Der er ikke andet at gøre end prøve skrive til hende. Billedet er nok ikke af hende, det er sikkert heller ikke taget i dk og kan være 20 år gammelt. Kræves der forudbetaling,  er det bare at stoppe kontakt. Spørg efter et tlf nr til kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusfyr1974 skrev, for 48 minutter siden:

Selvom jeg næsten kender kender svaret er jeg nød til at spørge om denne er ægte:

https://annoncelight.dk/showad/261587

hvis ikke hvad får hun/de ud af at indrykke annoncen?

Du finder hurtigt ud af, om der er tale om et trik, der skal få dig til at oprette dig på en anden side, eller indbetale et beløb osv osv. når du har skrevet til den oplyste e-mail 

Bortset fra at der ikke oplyses noget mobilnr. så virker resten egentligt ganske troværdigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Du finder hurtigt ud af, om der er tale om et trik, der skal få dig til at oprette dig på en anden side, eller indbetale et beløb osv osv. når du har skrevet til den oplyste e-mail 

Bortset fra at der ikke oplyses noget mobilnr. så virker resten egentligt ganske troværdigt.

 

Har prøvet at skrive så må vi se hvad der sker. 

Det der gjorde mig mistænksom er mailadressen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...