Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 Sacrecoeur skrev, Lige nu: Trådstarter er muligvis umoden, men jer der scorer billige point på at nedgøre ham, slår ham med flere længder. Hvilke point? Og hvor tæller de point? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 3. Marts, 2019 Butch skrev, for 2 minutter siden: Hvilke point? Og hvor tæller de point? På din lave selvværdskonto - den er tydeligvis i overtræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Sacrecoeur skrev, Lige nu: Trådstarter er muligvis umoden, men jer der scorer billige point på at nedgøre ham, slår ham med flere længder. Undskyld, men det ber han nu selv om. Den ene tåbelige tråd efterfølges af en ny omend endnu tåbeligere. Tror da de fleste kan se, at det må være nutidens svar på de gode gamle telefonfis dage, hvor man ringede til købmanden og bestilte varer. Ved vare nummer 22 spurgte man om han havde viskelæder, hvis han svarede ja sagde man, fint så visk det hele ud. Hvorefter man lagde røret på og grinte fjoet en halv time og syntes man var så sej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Sacrecoeur skrev, for 22 minutter siden: På din lave selvværdskonto - den er tydeligvis i overtræk. Nu kom Æ’Synderjyde så først, og tog stort set ordet ud af min mund. Men hvis man har brug for sexualundervisning for dummies, så er det nok ikke lige herinde man skal søge svarene uden at forvente lidt røg tilbage. Og hvis det støder dig, så fred være med det. Redigeret 3. Marts, 2019 af Butch 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 58 minutter siden: Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? Det sker at en pige får sprøjteorgasmen mens man slikker - og det er noget sødt stads med et vist indhold af sukker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Høvdingen skrev, for 2 timer siden: Mit svar er ganske simpelt, at jeg ikke er i stand til at tage Gentle94 seriøst, efter hans spørgsmål forleden - også denne gang tror jeg han hygger sig med at ´se´, hvor mange der ´fanges´ i hans underfundige tidsfordriv;;;;; Go´ aften …... Jeg synes det er friskt at han tør stille alle de "dumme" spørgsmål som en anden "Spørge Jørgen" - det får lige en til at tænke over tingene igen på en ny måde - og kan man ikke se det - så er man ved at blive for gammel i gårde Redigeret 3. Marts, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Den største risiko i løber er nok, at kvinden kan risikere af få et akut anfald af orgasme og underlige spjæt med benene. Det er ikke specielt farligt, det går som regel hurtigt over igen, så der er ingen grund til at søge læge, hvis det skulle ske. Nej, men hvad siger tandlægen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2019 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Der er en meget meget lille risiko for at du kan blive smittes hvis kvinden er syg, den store risiko er at du og GP kan lide det og det blir vanedannende Som jeg har læst mig til, er risikoen meget lille, og ved den lille risiko, der trods alt er, har modtageren værre odds end giveren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. Marts, 2019 Borende X skrev, for 31 minutter siden: Nej, men hvad siger tandlægen? Tandlægen anbefaler tandbørstning før og efter, samt at pigen skal undlade at vaske pussy-cat i Cola eller lignende stads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 21 minutter siden: Tandlægen anbefaler tandbørstning før Helst ikke tandbørstning før, da du derved nemt laver små sår, hvor evt. infektion nemmere kan trænge ind. Nogen bruger også at skylle munden i mundskyllevædske før og efter - og nogen, som ikke læser instruktionen på mundskyllevædsken børster først tænder, før de skyller munden i mundskyllevædske - og det anbefales absolut ikke ! Redigeret 3. Marts, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2019 TheVoice skrev, 1 time siden: Tandlægen anbefaler tandbørstning før og efter, samt at pigen skal undlade at vaske pussy-cat i Cola eller lignende stads Jeg tænkte nu mere på Dentofix. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Marts, 2019 Borende X skrev, for 12 minutter siden: Jeg tænkte nu mere på Dentofix. Ok, måtte lige slå Dentofix op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Marts, 2019 @Jernsvinet Hvis vi skal være seriøse, har du helt ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 4. Marts, 2019 Chancen for nattefrost i Bogotá (500 km fra ækvator) er mange gange størrere end chancen for at blive syg af at slikke en dame. Seriøst: Hvis du skal gøre alting op i sandsynlighed, chancer, risici, angst eller hvad du end vil kalde det, så vil du sgu blot opdage at livet går dig forbi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 4. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 21 timer siden: Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? Hmmm... jeg tænker at du kan dine skolepenge retur i seksualundervisning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 4. Marts, 2019 Jernsvinet skrev, for 20 timer siden: Det sker at en pige får sprøjteorgasmen mens man slikker - og det er noget sødt stads med et vist indhold af sukker Den sætning har jeg den bedste joke på. Men jeg får bare alle diabetikerne på nakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 4. Marts, 2019 underdog40 skrev, for 5 minutter siden: Den sætning har jeg den bedste joke på. Men jeg får bare alle diabetikerne på nakken Åhr, kom nu med den - please please. Den her tråd er alligevel kørt helt i hegnet griner. BTW så har indtil flere mænd slikket min søde mis siden jeg var omkring 17 år... - og ingen er nogensinde blevet smittet med noget som helst. Men vil ikke afvise at nogen af dem har fremkaldt ‘søde safter’ ha ha ha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 4. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 12 minutter siden: Åhr, kom nu med den - please please. Den her tråd er alligevel kørt helt i hegnet griner. BTW så har indtil flere mænd slikket min søde mis siden jeg var omkring 17 år... - og ingen er nogensinde blevet smittet med noget som helst. Men vil ikke afvise at nogen af dem har fremkaldt ‘søde safter’ ha ha ha... Ved sku ikke, føler mig snydt hvergang der har stået fersken mis, måske de ferskner har groet i saltvand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 4. Marts, 2019 #DETH Ligefrem fersken mis... Det har jeg alligevel aldrig hørt den benævnt før. Tror ikke ferskentræer kan gro i saltvand, så beklager - du er blevet taget ved næsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 4. Marts, 2019 Milf GFE skrev, 1 time siden: Åhr, kom nu med den - please please. Den her tråd er alligevel kørt helt i hegnet griner. BTW så har indtil flere mænd slikket min søde mis siden jeg var omkring 17 år... - og ingen er nogensinde blevet smittet med noget som helst. Men vil ikke afvise at nogen af dem har fremkaldt ‘søde safter’ ha ha ha... Det er nu ikke joken du får her. Blot et godt råd. Husk Insulin med i tasken næste gang du skal på arbejde. Just in case Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 4. Marts, 2019 underdog40 skrev, for 27 minutter siden: Det er nu ikke joken du får her. Blot et godt råd. Husk Insulin med i tasken næste gang du skal på arbejde. Just in case Insulin ligefrem. Det kommer ikke til at ske. Men vil da overveje at købe nogle druesukkertabletter og altid ha juice eller cola i køleskabet, hvis der er nogen som går helt sukkerkolde....! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 4. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 3 timer siden: #DETH Ligefrem fersken mis... Det har jeg alligevel aldrig hørt den benævnt før. Tror ikke ferskentræer kan gro i saltvand, så beklager - du er blevet taget ved næsen. Så er det nok bare tis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg