Guest Sugarlove Skrevet 10. Marts, 2019 (edited) Isenvad skrev, den 3.3.2019 at 17:49: Hej. Jeg tænkte på hvor mange mænd og ikke mindst piger, der tænder på støvler. Her tænker jeg både alm gå i byen støvler. Men også hvor pigen beholder støvlerne på i sengen. Der står ikke kun ridestøvler Redigeret 10. Marts, 2019 af Sugarlove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1481 Skrevet 10. Marts, 2019 Sugarlove skrev, for 1 time siden: Ja ok men i tråden stod der Støvler/ridestøvler så gik ud fra der var tale om begge dele. Ja så er vi mange som sagtens kan matche det søgte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 18. Marts, 2019 Isenvad skrev, den 3/3/2019 at 17:49: Hej. Jeg tænkte på hvor mange mænd og ikke mindst piger, der tænder på støvler. Her tænker jeg både alm gå i byen støvler. Men også hvor pigen beholder støvlerne på i sengen. Støvler er det mest sexede en kvinde kan iføre sig. Jeg kan slet ikke lade være med at dreje hovedet når jeg ser en pige på gaden i et par flotte lange støvler. Så jeg glæder mig i den grad over at de knælange og “overknee” støvlerne er på vej tilbage i modebilledet. Når jeg besøger en GP går jeg efter at hun har lange støvler. Desværre bliver man af og til lovet mere end der kan holdes. Jeg tænder på at det er ægte læder, og selvom jeg spørger ind til det, er det ofte at det man bliver mødt er en gang billig plastik-look-alike-læder støvler. Og selvfølgelig skal de være på under akten. Det bliver ikke frækkere når hun træder ind af døren iført støvler og det hele udvikler sig. Fornemmelsen et par ben iført støvler der bliver lagt rundt om en mens man er godt i gang er simpelthen for lækkert. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 105 Skrevet 19. Marts, 2019 7400 skrev, for 15 timer siden: Støvler er det mest sexede en kvinde kan iføre sig. Jeg kan slet ikke lade være med at dreje hovedet når jeg ser en pige på gaden i et par flotte lange støvler. Så jeg glæder mig i den grad over at de knælange og “overknee” støvlerne er på vej tilbage i modebilledet. Når jeg besøger en GP går jeg efter at hun har lange støvler. Desværre bliver man af og til lovet mere end der kan holdes. Jeg tænder på at det er ægte læder, og selvom jeg spørger ind til det, er det ofte at det man bliver mødt er en gang billig plastik-look-alike-læder støvler. Og selvfølgelig skal de være på under akten. Det bliver ikke frækkere når hun træder ind af døren iført støvler og det hele udvikler sig. Fornemmelsen et par ben iført støvler der bliver lagt rundt om en mens man er godt i gang er simpelthen for lækkert. Jeg kunne ikke have sagt/skrevet det bedre selv.....især de lårlange, elegante støvler ude "pynt" a la spænder, snører og den slags, tænder mig helt vildt.......men bestemt også alm knælange støvler er et turn-on for mig....... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 10. November, 2024 TommyHansen skrev, den 3.3.2019 at 21:09: Hende her har desværre kun råd til støvlerne og ridepisken. Hvor er det et lækkert foto. Det er bare sexet at se pigen i de lækre ridestøvler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg