Hop til indhold
mand31

Advarsel: Blanca

Recommended Posts

Hej alle.

Her kommer så mit første indlæg - desværre som konsekvens af en forfærdelig dårlig sex-oplevelse.

Jeg blev lokket af følgende billeder: http://massage.side6.dk/engtoften16A. En pige som skulle hedde Blanca og være 22 år.

Jeg ankommer og møder en pige, der helt sikkert ikke er hende på billederne. Men hun er smilende og meget imødekommende, så selvom jeg ikke er helt begejstret, beslutter jeg at give det et forsøg - stor fejl!

Jeg må knap nok røre og bliver bare henvist til sengen. Her bliver banditten renset med vådservietter, en ganske hård behandling som var alt andet end behageligt. Tror faktisk jeg er ved at få en "peeling" - eventuelle døde hudceller er i hvert fald fjernet. Efterfulgt af et forfærdeligt blowjob og sex i to stillinger, hvor hun begynder at stønne inden jeg er "kommet indenfor". :? "Åh baby, det er bare så godt..." - tja, det er sgu ikke helt så frækt, når man ikke er startet endnu. :shock:

Bagefter igen meget smilende og snaksalig. Hvilket var det eneste positive ved den oplevelse. Kommer jeg dér igen? Nej! Ville jeg gøre det igen, hvis det var gratis? Formentligt ikke. Hvis jeg fik 1000 kr. for det, ville jeg overveje det.

Bonus-info: Hun siger desuden at hun er 24 år. Ikke 22 år.

Bonus-info2: Har stadig en smule ondt i banditten efter den hårde behandling/rengøring. Av av av... :(

Til sidst en stor tak til alle andre som blogger herinde. Flere af de gode oplevelser, tak. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok er slem oplevelse, du dér havde, Mand31. :(

Og især dette her:

Her bliver banditten renset med vådservietter, en ganske hård behandling som var alt andet end behageligt. Tror faktisk jeg er ved at få en "peeling" - eventuelle døde hudceller er i hvert fald fjernet.

lyder da overordentligt slemt. :evil:

Hun har da vist i høj grad brug for nogen, der kan fortælle hende, hvordan hun skal bære sig ad...

Og også trist med de falske billeder, selv om hendes opførsel sikkert ikke havde været meget anderledes, selv om de hvde været ægte.

Men hvad sagde du egentlig til hende undervejs? Og da du fik ovennævnte hårde behandling - hvad sagde du da? Du lod hende vel ikke tro, at det var okay?

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...