Hop til indhold
Line c

Spørgsmål til alle

Recommended Posts

Bedste sted på Fyn eller Jylland til et gæste visit?? Håber der er nogle der kan hjælpe lidt overvejer en tur i nærmeste fremtid men hvad er godt og hvad er skidt :D

Knus Line 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Der er jo også det bodel motel ved Ålborg som mange piger som dig bruger 

Redigeret af issen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 1 time siden:

Bedste sted på Fyn eller Jylland til et gæste visit?? Håber der er nogle der kan hjælpe lidt overvejer en tur i nærmeste fremtid men hvad er godt og hvad er skidt :D

Knus Line 

Det er vel delvist pigerne som du skal spørge om det ?

Leje pris og diverse regler kender vi gæster jo ikke noget til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 21 minutter siden:

Det er vel delvist pigerne som du skal spørge om det ?

Leje pris og diverse regler kender vi gæster jo ikke noget til.

Nej leje priser osv har jeg styr ville blot se hvor der er størst efterspørgelse og om der kom nogle steder jeg ikke kender som er værd at kigge på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 13 minutter siden:

@Line c

Hvad med at komme bare lidt udenfor København, så sparer du også broen. Der er mange muligheder på Midt- og Vestsjælland.:wub:

Jamen så kan de jo komme til mig i Kbh istedet for ;) Det taget lige langt begge veje haha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 2 minutter siden:

Nej leje priser osv har jeg styr ville blot se hvor der er størst efterspørgelse og om der kom nogle steder jeg ikke kender som er værd at kigge på

Der er da nogle tråde omkring hvilke klinikker der ligger i Jylland osv.  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Der er da nogle tråde omkring hvilke klinikker der ligger i Jylland osv.  :) 

Har ikke kigget efter det her inde men tak :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan prøve at kontakte Haderuppigerne.dk eller Svalereden.eu. De drives vist som en slags PD nu.  Måske Rikkesolskin.dk kan hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Line

Du skal selvfølgelig kigge forbi Vejle. Her er ingen danske piger (få), men masser af flotte mandfolk, som du kan boltre dig med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, for 20 minutter siden:

Kære Line

Du skal selvfølgelig kigge forbi Vejle. Her er ingen danske piger (få), men masser af flotte mandfolk, som du kan boltre dig med :)

Ohhhh ja, jeg kunne godt ha et stykke med sprød blondine på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Ohhhh ja, jeg kunne godt ha et stykke med sprød blondine på. 

Præcist ;). Så er de første 3-4000kr i kassen for Line. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Har lejet en airbnb lejlighed i Viby et par gange. Det virkede superfint. Nøgleboks og hyggeligt sted uden, at man bliver ruineret.

Send PM, hvis du vil ha detaljerne

dbh

M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 44 minutter siden:

Har lejet en airbnb lejlighed i Viby et par gange. Det virkede superfint. Nøgleboks og hyggeligt sted uden, at man bliver ruineret.

Send PM, hvis du vil ha detaljerne

dbh

M

Kære Milf GFE

Nu var tråden lige ved, at komme på rette spor.;)

Og straks afsporer du med noget Aarhus snak. ;)

For at rette op på det, bliver du nok nødt til at tage Line i hånden og følge med til Vejle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Statham skrev, for 26 minutter siden:

Kære Milf GFE

Nu var tråden lige ved, at komme på rette spor.;)

Og straks afsporer du med noget Aarhus snak. ;)

For at rette op på det, bliver du nok nødt til at tage Line i hånden og følge med til Vejle. 

... for efterhånden længe siden, lejede jeg en lejlighed i Uhrhøj til en hyggelig eftermiddag. Den kan man desværre ikke låne længere, da den har fået  ny ejer.

Men det lyder da ganske fristende med lækre mænd i Vejle og omegn. Beklager, at jeg måske spolerede dit forsøg på at få den yndige Line til Vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 3.3.2019 at 15:33:

Jamen så kan de jo komme til mig i Kbh istedet for ;) Det taget lige langt begge veje haha 

Ja tak - men hører du slet ikke trafikradio. Hver gang du har vagt, er der lange køer på Holbækmotorvejen, og Vest motorvejen. Ja der er nærmest helt lukket af kunder der prøver og komme frem til dig.

Nu må du vise lidt forståelse for samfundsøkonomien, og komme ud fra København, det skaber også alt for store miljøproblemer med alle de biler på motorvejen. Til gengæld ville en bil med dig den modsatte vej, jo ikke tære så meget på samfundsøkonomien og miljøet. :D.

Glæder mig til vi ses :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 3 timer siden:

Ja tak - men hører du slet ikke trafikradio. Hver gang du har vagt, er der lange køer på Holbækmotorvejen, og Vest motorvejen. Ja der er nærmest helt lukket af kunder der prøver og komme frem til dig.

Nu må du vise lidt forståelse for samfundsøkonomien, og komme ud fra København, det skaber også alt for store miljøproblemer med alle de biler på motorvejen. Til gengæld ville en bil med dig den modsatte vej, jo ikke tære så meget på samfundsøkonomien og miljøet. :D.

Glæder mig til vi ses :wub:

Haha du god er du:D

Kan være jeg finder vej en dag 

Ellers må du komme til mig :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 3.3.2019 at 13:23:

Knus Line 

Jeg besøgte for et stykke tid siden huset på LANGEBJERGVEJ 2  i HAMPEN. (7362.) Ved ikke om placeringen er noget for dig. Men uden tvivl for mit vedkommende det pæneste og mest moderne sted som jeg har besøgt. Udenfor ser det ikke ud af meget, men indenvendligt er det dejligt pænt og rent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad blir det til Line? Sidder med stiv pik og den smule hår der er tilbage:ph34r:

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...