Horny 33 Skrevet 3. Marts, 2019 Hun er bare den bedste GF oplevelse.... https://annoncelight.dk/showad/264206 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 3. Marts, 2019 Må være en kandidat til årets anmeldelse. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 3. Marts, 2019 Lange skrev, for 46 minutter siden: Må være en kandidat til årets anmeldelse. Eller reklame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 532 Skrevet 3. Marts, 2019 Pite skrev, for 6 timer siden: Eller reklame Tænker ikke lige at Rita behøver reklame - hun har jo en masse rosende omtale i forvejen /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny 33 Skrevet 3. Marts, 2019 Ja, i forlængelse af tidligere omtaler om Rita. Kan jeg kun tilslutte mig rosen, og sige at hun er topklasse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 4. Marts, 2019 Nej Rita behøver ingen reklame mener da også at anmeldelserne herinde kun er positive Hun er en Dejlig Smuk Sød Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 4. Marts, 2019 Tilslutter mig alt det positive om dejlige Rita - som jeg har besøgt et par håndfulde af gange i Aalborg. Må konstatere at hun ikke kommer hertil men bliver i Bording (suk) ..... så må nøjes med at læse om hende hvis nogen får lyst at lægge noget op!! Kiss to you lovely Rita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marsand 6 Skrevet 17. December, 2019 Helt enig - Rita er den bedste..... har ikke set hende i Bording siden juni 2019. Håber hun kommer tilbage - nogen som ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheFirstOne Skrevet 17. December, 2019 Marsand skrev, for 1 time siden: Helt enig - Rita er den bedste..... har ikke set hende i Bording siden juni 2019. Håber hun kommer tilbage - nogen som ved noget? Hun nævnte at hun ville komme tilbage i oktober tror jeg det var, da jeg sidst besøgte hende, men hun dukkede aldrig op. Så jeg tror desværre (for os) at hun har fundet på noget andet at give sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 17. December, 2019 TheFirstOne skrev, for 23 minutter siden: Hun nævnte at hun ville komme tilbage i oktober tror jeg det var, da jeg sidst besøgte hende, men hun dukkede aldrig op. Så jeg tror desværre (for os) at hun har fundet på noget andet at give sig til. Hun startede på et nyt job i oktober, og det virker til, hun er glad for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 17. December, 2019 BrandMand09 skrev, for 1 time siden: Hun startede på et nyt job i oktober, og det virker til, hun er glad for det. ???? hvor er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 17. December, 2019 thomas 123 skrev, Lige nu: ???? hvor er det ? Et almindeligt job i Litauen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 17. December, 2019 BrandMand09 skrev, 1 time siden: Et almindeligt job i Litauen. Det skal hun fyres fra efter min mening (så hun kan komme til Bording igen) enige eller hva ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marsand 6 Skrevet 17. December, 2019 Tak for info. Håber alt det bedste for hende - hun var fantastisk sød... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marsand 6 Skrevet 17. December, 2019 Tænker det kan være noget med hår extensions Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg