Hop til indhold
ashcamp

sumas wellness Fredericia

Recommended Posts

Var der for en mdr siden. Blev præsenteret med en pris på 500kr for ren massage for en time. Den chance turde jeg ikke tage. Stedet er i min optik en pengemaskine. Var der for år tilbage med opad bakke oplevelser. 

Men de er gode til at sætte annoncer op

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den 5/3/2019 at 10:22:

Var der for en mdr siden. Blev præsenteret med en pris på 500kr for ren massage for en time. Den chance turde jeg ikke tage. Stedet er i min optik en pengemaskine. Var der for år tilbage med opad bakke oplevelser. 

Men de er gode til at sætte annoncer op

8000

Hvordan er butikken? Synes jeg læste en anmeldelse hvoraf det fremgik at der alene var forhæng mellem briksene. Det tænder mig noget af. 

Det er ellers et fedt tilbud de har. 2 piger i 30 min for en plov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke med butikken nu. Der er skrevet st den er ombygget. For år tilbage var der gardiner. Men kender den ikke nu. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamse skrev, for 9 timer siden:

Er pt det mest besøgte sted i Fredericia

Er det det? Jeg troede det var Bee og meena der var det. 

Er de så gode bamse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er grænser for hvor mange Bee og Meena kan betjene på en dag, hos Sumas er der 5 piger/damer fra 25-55, men de kan ikke være lige så god som Bee, jeg tror fordi nogle af dem er interessante

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamse skrev, for 14 timer siden:

Der er grænser for hvor mange Bee og Meena kan betjene på en dag, hos Sumas er der 5 piger/damer fra 25-55, men de kan ikke være lige så god som Bee, jeg tror fordi nogle af dem er interessante

Hvis de var velbesøgte var der vel nogen anmeldelser. Der er ofte anmeldelser fra det sted hvor Bee holder til og det er som regel gode oplevelser. Jeg har endnu til gode at læse noget godt fra sumas. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

blot nysgerrig.

er surinta stadig på sumas?

besøgte hende en del gange, da hun var i nyk f på Falster.

hun er anden bagerst på gruppe billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 9 timer siden:

Hvis de var velbesøgte var der vel nogen anmeldelser. Der er ofte anmeldelser fra det sted hvor Bee holder til og det er som regel gode oplevelser. Jeg har endnu til gode at læse noget godt fra sumas. 

Så må du være ny, der har været både gode og dårlige anmeldelser, men ingen i denne omgang, vi kan vist blive enige om at Bee er en ener.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sumas sensuelle tilbud med 2 piger til 500 lyder jo ellers tillokkende, men det skal såmen ikke undre mig om det kun er massage og heller ikke pengene vejr, er der nogen der har prøvet det??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...