Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2019 Hvordan ville I reagere, hvis telefonen ringer eller det banker på døren, og de første ord er, "I think you are my dad"? https://www.theguardian.com/society/2019/mar/02/children-sex-tourists-leave-behind-fathers-visited-philippines?CMP=fb_gu&fbclid=IwAR1-tGJQV-EbIYEZgxahQMC95yexAdV47fpY1U0wn7qkE5Ydcl45VJgIGds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Marts, 2019 Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden: Hvordan ville I reagere, hvis telefonen ringer eller det banker på døren, og de første ord er, "I think you are my dad"? https://www.theguardian.com/society/2019/mar/02/children-sex-tourists-leave-behind-fathers-visited-philippines?CMP=fb_gu&fbclid=IwAR1-tGJQV-EbIYEZgxahQMC95yexAdV47fpY1U0wn7qkE5Ydcl45VJgIGds Den er ret enkel for mit vedkommende da jeg aldrig har været i Asien. Så svaret ville være: You’ve got the wrong number, think again! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 2. Marts, 2019 nå, da jeg klikkede ind på artiklen, forstillede jeg mig at farmand var gået på luderbesøg, ringer på døren og op lukker datteren & siger hej far. og du så ville vide hvordan reagerer man så lige på det, men det var jo noget helt andet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2019 leo kbh skrev, for 12 minutter siden: nå, da jeg klikkede ind på artiklen, forstillede jeg mig at farmand var gået på luderbesøg, ringer på døren og op lukker datteren & siger hej far. og du så ville vide hvordan reagerer man så lige på det, men det var jo noget helt andet. Ja, det er virkelig noget helt andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Marts, 2019 (edited) Nasty tanke at tænke sig at faderen jo i princippet kunne møde de 20 18-årige piger og give den en ladydrink da de åbenbart arbejder i samme branche som deres mor (gjorde ?) .... Men interessant aspekt på den side af sagen.... Redigeret 2. Marts, 2019 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2019 DK fyr 34 skrev, for 30 minutter siden: Nasty tanke at tænke sig at faderen jo i princippet kunne møde de 20 18-årige piger og give den en ladydrink da de åbenbart arbejder i samme branche som deres mor (gjorde ?) .... Men interessant aspekt på den side af sagen.... Sådan har jeg faktisk ikke tænkt på det, og det er en meget nasty tanke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg