Hop til indhold
Guest Liderligfyr

hamborg fkk

Recommended Posts

Gæst

hejsa

håber at få lidt hjælp af de erfarne herrer.

Da fkk flensborg, vist skulle være ret øv, så må man jo videre

umiddelbart lyder alle fkk i hamborg fede

Men hvad for en er nemmest at komme til fra jylland???? altså i bil

kan forstå at harmony ligger syd for hamborg, så fkkforever hang en 1 time i elbtunnelen. Nogle ligger inde i Hamborg, men det er vel også bøvlet at komme derind? ligger der ikke nogen nord for hamborg? eller hvad for en fkk kommer man nemmest til i bil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager Babylon eller FKK Romeo behøver du ikke at køre gennem tunnelen.

Nemmest at komme til hvis trafikken glider:

Atmos ligger også syd så samme situation som Harmony. Her skulle du måske tage chance og kører gennem byen. Lyd til trafikmeldingerne eller brug TMC, så kan du vurdere hvad er hurtigst.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kør evt tidligere, så du når gennem tunnelen inden myldretiden

Hormony åbner jo allerede kl et, vi var lidt sent på det på en fredag

Derfor røg vi ind i myldretiden og der var kun 2 rør åbne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer du fra Jylland og skal på FKK er det efter min mening Atmos eller Harmony.

Elbtunellen har altid været et problem. Morgentrafikken er håbløs, det letter ved 10 tiden når alle er kommet på arbejde og de der skal køre ifbm arbejde er kommet ud til kunderne. På hverdage begynder det at hobe sig op igen ved 14 tiden - om fredagen dog allerede ved middagstid. Eftemiddagstrafikken kan sagtens drille indtil omkring klokken 20...

Alternativet er at hoppe af ved Schnelsen og følge 447 ind i byen og krydse Elben via rute 75 - derfra til 1'eren. Skal du til Atmos hopper du af HH-Harburg og lander næsten lige uden for Atmos.

Vil du til Harmony fortsætter du på 1.eren til Maschener Kreuz hvor du holder tungen lige i munden og følger 7.eren mod Hannover og kører fra ved Ramelsloh. Pas på Maschener Kreuz, den er lunsk og er lige så ulogisk i skiltning og indretning som Nettobutikkerne :D

Min erfaring er dog at det ikke kan betale sig at køre igennem byen. Man sparer måske et kvarter, men trafikken er rent kaos det meste af vejen, der er jo andre der har fået ideen :(

Er det kun kø som følge af myldertid glider det stille og roligt frem - man er først på skideren hvis der er et uheld blandet ind i det :(

Normalt er det mellem en halv og en hel time man skal vente - vi havde lidt over en time fordi vi kom på det værst tænkelige tidspunkt, men når målet er FKK ligger belønningen jo forude ;);)

Jeg har aldrig været på Romeo, men jeg vil hellere holde i kø i 3 timer til Atmos/Harmony end nøjes med Babylon :D

NB Sidst jeg var på Atmos - også en fredag eftermiddag - tog det over en halv time at komme fra motorvejen (7.eren) til klubben, da der er nogle lede kryds under vejs... Også her vinder Harmony ved at ligge ude på landet hvor der i værste fald kommer en traktor :D:D

Tysk trafik sucks, sådan er det bare - Tænk på en tur til NRW via Bremen - den kan let skride 3-4 timer pga trafikken...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er efterhånden blevet frisk på at opleve en fkk - og Atmos ser super ud.

Men her er jeg totalt novice. Hvordan foregår det?

- Hvad er inkluderet i entréen?

- Hvad skal man regne med af ekstraudgifter?

- Er der tale om købepiger? (undskyld udtrykket)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

--- Ja det er 100% købepiger ;)

Når du har betalt entre er alt gratis: mad, sauna, bad, håndklæder m.m.

Det eneste der koster ekstra er, at "lege" med pigerne ;);)

Og alkohol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker som om, det er atmos eller harmony man skal vælge så. Så må man jo acceptere evt bøvl med elbtunnelen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker som om, det er atmos eller harmony man skal vælge så. Så må man jo acceptere evt bøvl med elbtunnelen ;)

Ja, det er lige præcist det du skal ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille tip...kør fra A7 mod lufthavn. Følg B5 og videre på A1 mod Berlin. ca. 15 km senere er der afkørsel til Hamburg Harburg, og Atmos dukker op i horisonten, via min flinke GPS, den eksta køretid var 10 min i forhold til at køre igennem Elbtunnel, med risiko for lange køer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...