Hop til indhold
denunge

Aldrig mere Koldingvej 144 i Vejle

Recommended Posts

Jeg har været forbi Koldingvej 144 i Vejle en del gange henover årene, med svingende succes. Men som regel har det været nogenlunde ok - men nu er det slut.

Var forbi for nyligt, og blev vist ind på massagebriksen. Jeg fik at vide at der lige ville gå lidt inden pigen kom, så der ville lige gå lidt tid.

Nå ok, godt så. Jeg fik afmonteret tøjet og vel 5 minutter efter kom den samme pige ind, som havde givet mig den besked. Jeg går faktisk ud fra at det var Yen, men kender hende ikke - hun snakkede perfekt dansk og gik rundt med en telefon.

Der startede noget meget uinspireret massage af bagsiden, hvor det var tydeligt at tiden bare skulle gå, og jeg lugtede efterhånden lunten med, at det bare var pause underholdning, indtil den anden pige var færdig med at ondulere en anden kunde...

Ganske rigtigt, da bagsiden var blevet masseret igen og igen - og så lige en gang mere, så kom den anden pige ind (efter hun havde hilst af med en anden kunde), og lavede vagtskifte. Så begyndte det med et par minutters ligegyldig massage på ryggen igen, inden der var vend-om.

Med det samme kom spørgsmålet om mere. Det afviste jeg i første omgang, men hun blev ved og ved og ved, selvom jeg afviste gang på gang. Kom nuuuu du vil jo gerne, og prisen blev lavere og lavere. Det skal lige siges, at der havde været absolut ingen pirring optil dette punkt, og der var ikke bestilt andet end massage.

Jeg skulle jo bare have forladt rummet her, men det endte med at hun ville give HJ og så fik hun lov til det. Da hun var færdig med det, var massagen færdig! WHAT?!?

Jeg havde bedt om en times massage - men 40 minutter efter jeg forlod bilen, sad jeg i den igen.

 

Det er satme for ringe - først at snyde med tiden, og så lave vagtskifte halvvejs. Jeg havde jo ikke bestilt en specifik pige, men ville bare have massage. Pige 1 (som jeg igen går ud fra var Yen) skulle bare være pause underholdning, og så skulle pige 2 så klemme så mange penge ud af mig som muligt. Hverken pige 1 eller 2 præsenterede sig, så jeg kender ikke deres navne, og så ikke nogen tattooveringer eller andet på dem, da de var påklædte under massagen.

Sådan noget svineri - og det gør at det er sidste gang at jeg har besøgt stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra

Har været kunde på koldingvej 144 rigtig mange gange, så det er en trist oplevelse du har haft. Bordelmutter er gået ned i servicenivau desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...