Hop til indhold
Torv

Sødmefyldt passion - x2

Recommended Posts

Jeg så her til aften, at en af mine gamle duo venner var tilbage, Maia. Og da lønnen lige kommet, ville jeg glæde mit forårshumør lidt extra. Så planlage en dobbelt tur med hende og Lena. Hvad kunne gå galt her? :)
 
Men så blev jeg spurgt om ikke jeg ville prøve Leila sammen med Maia, som lige var landet.  Så jeg bookede en time med Leila og Maya. Det har jeg ikke fortrudt.
Bliver budt velkommen af Maya som måtte kunne huske mig. For jeg blev budt velkommen,  som man bliver mødt af en gammel flamme. Kys og kram og flere kys, indtil det blev afbrudt af Leila, som lidt forsigtigt også ville sige hej :)
Og wow, hun er det sødeste væsen på denne side af Alperne. Wow! Hendes billeder giver hende på ingen måde retfærdighed.Og tænk hende skulle jeg nyde mens jeg måtte genopleve Maias helt fantastiske bryster danse omkring mig.
Er ikke så meget for detaljer men kan sige, de to sammen, hvor den ene er sødere end den andens passion. Havde bestilt en normal 1 times gfe, og har ikke modtaget så meget kærlig indlevelse siden jeg ved ikke hvornår. All is love!
 
Ved ikke om jeg kan nå at opleve dem igen da de kun er her en uge i den omgang. De befinder sig i en mægtig fin morderne meget diskret lejlighed på Islands Brygge.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...