Hop til indhold

Recommended Posts

Jasmine. Hun er fantastisk og 1 min fra banegården.

Hun har mange tangenter på klaveret og kender melodien blidt/hårdt med en extra pige. Ja her er lidt for enhver smag. Jasmine er Thai, men taler udmærket engelsk

Hvis du er til det blide: https://annoncelight.dk/showad/255193

Hvis du er til det hårdere: https://annoncelight.dk/showad/263161

Her fåes det i alle grader, lige fra det kærligt bestemmende til det ret hårde. Der er mulighed for at der er en pige mere med, og priserne er meget rimelige. Her er min seneste anmeldelse:

 

 

Redigeret af serveU

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 9 timer siden:

Findes der nogle anbefalelsesværdige piger eller klinikker inden for rimelig gåafstand af Århus banegård?

Det er godt nok ikke helt i gå afstand af banegården, men jeg mener at der går en bus næsten lige til døren, så hvis det er i dag, du planlægger et besøg, så skal du næsten ikke snyde dig selv for denne lille perle som jeg selv besøgte tidligere på ugen, og som har sidste dag i dag:

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 6 timer siden:

Jasmine. Hun er fantastisk og 1 min fra banegården.

Hun har mange tangenter på klaveret og kender melodien blidt/hårdt med en extra pige. Ja her er lidt for enhver smag. Jasmine er Thai, men taler udmærket engelsk

Hvis du er til det blide: https://annoncelight.dk/showad/255193

Hvis du er til det hårdere: https://annoncelight.dk/showad/263161

Her fåes det i alle grader, lige fra det kærligt bestemmende til det ret hårde. Der er mulighed for at der er en pige mere med, og priserne er meget rimelige. Her er min seneste anmeldelse:

 

 

Havde godt nok luret på denne Jasmine. Meeen, ud fra billederne at vurdere, ligner hun ikke lige en som har haft et lige personnummer helt fra starten, sorry to say ... Desuden står hun under detaljer opført som “mand”, hvilket ligefrem cementerer mine antagelser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har 100% belæg for at kunne sige at hun er kvinde. Kan dog ikke afsløre detaljerne i min viden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Snadremanden skrev, 1 time siden:

Havde godt nok luret på denne Jasmine. Meeen, ud fra billederne at vurdere, ligner hun ikke lige en som har haft et lige personnummer helt fra starten, sorry to say ... Desuden står hun under detaljer opført som “mand”, hvilket ligefrem cementerer mine antagelser ...

Den diskussion har været oppe før. 

Jeg synes det er helt utilstedeligt at komme med denne type insinuationer. Du har jo ikke engang besøgt hende!

Jeg har været sammen med Jasmin, og hun er kvinde og har altid været det. Mig bekendt kan man ikke få en kunstigt skabt skede til at lubrikere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Den diskussion har været oppe før. 

Jeg synes det er helt utilstedeligt at komme med denne type insinuationer. Du har jo ikke engang besøgt hende!

Jeg har været sammen med Jasmin, og hun er kvinde og har altid været det. Mig bekendt kan man ikke få en kunstigt skabt skede til at lubrikere. 

Men der står jo højt og tydeligt på hendes egen annonce: “mand” !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Snadremanden skrev, for 18 minutter siden:

Men der står jo højt og tydeligt på hendes egen annonce: “mand” !

Ja ja, men det er ikke en mand. Lad nu være med at komme med vilde postulater som du ikke bygger på andet end en fejl i en annonce. Besøg hende og få syn for sagen hvis det er så vigtigt for dig. 

I den anden annonce står der "Kvinde" 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay okay, det var nu ikke for at være uforskammet. Det var nu heller ikke et postulat, men en tekst jeg citerede fra annoncen!

Det er faktisk særdeles vigtigt for mig, da jeg ønsker at være sammen med en kvinde og ikke en mand og derfor ønsker at være 110% sikker inden jeg henvender mig! At Jasmine, ifølge min mening og smag, har alt for maskuline træk, gør at jeg springer over. Men derfor kan hun jo være sød nok. Hun falder bare ikke i min smag. På den anden side kan jeg jo ikke ændre så meget ved hvad øjet ser og ikke mindst læser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roxy har lige brændt mig af... :???:  Kommunikerede med hende for nogle dage siden og aftalte tid og dato og alt var ok, bare jeg lige ville bekræfte på selve dagen. Det gjorde jeg så, som aftalt, men hun var ikke til at få fat på, hverken på telefon eller sms.

Crap! Havde ellers glædet mig som et lille barn til juleaften! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...