Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/270116

 

Dette er min første anmeldelse, så bær over med mig.

Jeg er bare nød til at lave et opslag om dette sted Thai Me Up, i Willemoesgade 6 i aalleren.

Jeg var mega tændt, og havde lige fået guld på lommen. Så jeg sjaskede lidt rundt på annoncelight efter et godt/nyt Thai sted.

faldt over annoncen, billedet var lovende og tantra havde jegaldrig prøvet, men tænkte at med beskrivelsen om B2B og tantra massage at det nok kunne føre til “bum bum”.

jeg ringede og bestilte tid, og en time efter bankede jeg på kælderdøren. Den blev åbnet af en høj, middelbygning Thai kvinde. (Surprice, ik som hende på billedet i annoncen)

jeg tænkte allerede her med pikken, så jeg fik hurtigt smidt klunset og lagt mig på en pæn, ren massage briks.

hun begyndte en, hvad jeg ville kalde blid olie massage. Ikke noget som jeg overhovedet kunne relatere til tantra, som beskrevet på nettet, når jeg spørger google-manden.

efter 20 min, uden antydninger blev der sagt ven dig om. Og her var det så at hun gik direkte efter pikkemand. Ca 23 sec, efter var den kamp klar. Spørgsmålet fra hende var så “what Wood you like” jeg spurgte til bum bum. No no no, var svaret.

jeg spurgte så hvad tilbyder du så????

B2B, Bj med gummi, og hj, til en sindsyg høj pris. Men liderlig var jeg jo....

jeg bestilte, grundet min liderlighed en cocktail. B2B, var hvad jeg ville kalde, bar overkrop mod nøgen mand. Hun tog ikke shorts af, (ca 4min)

jeg måtte kun røre ved hendes plastic-patte, intet andet. Og hvis jeg forsøgte drejede hun kroppen væk,så jeg ikke kunne nå.

lynhurtig var regnfrakker på, og et meget mekanisk og kedeligt bj var igang (ca 3min)

på dette tidspunkt var pølsen blevet blød, så af med gummiet og et anstrengt hj begyndte.

efter få minutter, uden den store reaktion, sagde jeg at jeg nok ikke kunne komme. Hun overhørte og trykkede 5-6 gange på oliepumpen, og sjaskede pikken endnu mere ind, lagde ned og fortsatte. Jeg skulle virkelig koncentrere mig for at gøre pikken hård igen, og havde hun ikke begyndt at sutte og bide i min patvorde, var jeg aldrig kommet.

Nå men til sagens kerne. 43 min senere og 1K fattigere, stod jeg på gaden. Og her var følelses omvendet, for jeg følte mig virkelig kneppet. Og det er ikke ment på en positiv eller go måde.

STEDET/KVINDEN KAN PÅ INGEN MÅDE ANBEFALES.

Jeg kommer der aldrig igen

 

Redigeret af Triman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for nogle måneder siden og bestilte Tantra.

Sikke noget pladder. Det var nok det ringeste omgang massage jeg har oplevet og så ville hun have 500 oveni for hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...