Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften eroguide.

 

Jeg er lige kommet hjem fra denne skønne kvinde: https://annoncelight.dk/showad/268810

Jeg havde spurgt efter info omkring hende under "efterlysninger", men da jeg ingen respons fik og lysten var der, tog jeg chancen.

Jeg ringede hende op, og det var hende selv der tog den. Vi fik aftalt tidspunkt og hvor længe, og bagefter sendte hun mig en sms med adressen. Adressen var den samme som den i annoncen.

Det er et helt almindeligt hus i et villakvarter, let nok at finde via Google maps.

 

Da jeg bankede på var det hende selv der åbnede, og hun er en rigtig flot og slank kvinde. Billederne af hende må være nogle år gamle, for hun har 4 mindre tatoveringer, der ikke kan ses i annoncen, ikke at det gør mig noget dog. Hun taler rigtig fint engelsk, med østeuropæisk accent.

Ud fra hendes menukort bestilte jeg 30 minutter med dansk+superfransk til 1000kr.

Så snart pengene skiftede hænder blev jeg ført ind i soveværelset ved siden af og så kom der gang i frække: Hun stillede sig helt tæt op ad mig, og jeg fik et stort vådt og lækkert tungekys. Sådan stod vi et øjeblik, kyssede heftigt, rørte ved hinanden kun afbrudt af når hun tog tøj af sig selv eller mig.

Da vi begge var nøgne lagde hun sig på knæ foran mig og begyndte at sutte på min pik. Det var rigtig godt, vådt og dybt, så dybt jeg gav et stort gisp fra mig da hun tog den helt i bund og ned i halsen. Hun trak min pik ud af munden og kiggede på mig: "Undskyld, gjorde det ondt?"

"Nej, svarede jeg, jeg blev bare overrasket over hvor dybt du tager den i munden, det har jeg aldrig prøvet før." Med et smil forsatte hun med sutte min pik, og også tage den langt ned i halsen igen. Det var fedt.

Da jeg stået sådan lidt tid og nydt hendes fantastiske blowjob, bad hun mig lægge mig på sengen. Hun fortsatte sit lækre oralsex lidt endnu, inden hun fik sat kondom på. Derefter satte hun sig op og red mig dybt, vildt og hurtigt. Lækre tungekys indimellem, min hænder overalt på hendes lækre slanke krop, lille fast røv, og dejlige bryster.

Det holdt jeg ikke til særlig længe, og måtte overgive mig og skyde den af i kondomet.

Da kondomet var væk, og jeg var tørret af, lagde hun sig ned ved siden af mig. Her lå vi så rigtig længe og snakkede. Hun er rigtig sød og nem at snakke med. Vi snakkede om alt muligt, sex, swingerklubber, parforhold, rejser, tatoveringer og flere andre ting. Hun kiggede slet ikke på uret, og de 30 minutter var for længst gået da jeg rejste mig og tog tøj på.

 

Det var en rigtig god oplevelse, og jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. Hun fortalte mig hun er i Danmark i 3 uger endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernet.

Tak for en god anmeldelse.;)

Lige et par hurtige spørgsmål :

Er hun lige så høj som annoncen beskriver 170 cm ?

Er indgangen til villaen diskret ? ...eller kan hele Hornsyld følge med i, hvem der besøger den skønne  ??:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme Pappa-Oscar.

 

Ja, højden passer meget godt.

 

Du kan se huset og indgangen via google maps/google street view og selv vurdere, adressen står i linket. Det ligger ud til en vej, ja, og nok ikke så diskret, men jeg var der om aftenen efter mørkets frembrud, og der var ikke en kat der så mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit tilbagesvar Jernet.

Efter din gode anmeldelse af pigen, måtte den gamle selv prøve at besøge skønheden i går formiddags.

Wow for en skønhed :wub:<3

Blev mødt af en høj, slank modelpige med et stort smil i døren, efter jeg var lusket hen til huset, som desværre ikke er særlig disket placeret.

Pigen levede fuldt ud op til mine høje forventninger, efter din gode anmeldelse:

Superfransk perfekt.

GFE oplevelse med masser af dybe kys og nusseri.

Sexen meget lækker med en pige, der i mine øjne, har den perfekte krop med lange ben og søde små, ægte bryster.

Havde bestilt 45 minutter til 1200 kr. og pigen var virkelig fuld valuta for dette beløb.

Efter 1. runde ( jeg kom rimelig hurtigt ) for hold kæft hvor er hun lækker og sød, lå vi lidt og snakkede om lidt af hvert.<3

Hendes engelsk er lige så perfekt som hendes mundtlige fransk :P og hun har en god humor.

2. runde kom også, og her lykkedes det for hende, at få mig op at ringe igen med alle klokker. (Det er desværre sjældent at jeg kan komme 2 gange indenfor 45 min., da jeg er en ældre herre

med lysten intakt, men ikke altid evnerne ). Bagfra i cowboystilling med udsigt til hendes lille flotte, stramme pariser, gjorde udslaget. :D

Denne pige SKAL bare besøges igen, selv om jeg har en lang køretur til flækken Hornsyld. ;):P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...