Hop til indhold
serveU

Jasmine, nu for 4. gang

Recommended Posts

Har sjældent været hos den samme herskerinde mere end 2-3 gange. Her er min første 4-gangs besøg hos en herskerinde, og hvilken en herskerinde

Lad mig starte bagfra, sådan er vi mange der kan lide det. Efter at have tilbragt lang tid med min herskerinde Jasmine satte vi os og havde en hyggesnak. Jeg havde fået så godt og vel hvad jeg havde betalt for og jeg elsker at snakke

Jasmine fortalte at hun lægger meget vægt på at hun er din herskerinde og elskerinde; først bliver du opdraget og bagefter bliver du belønnet med kærlighed. Jasmine skubber konstant til dine grænser, men har også en fin fornemmelse for hvor du er i forløbet. Jeg nød virkelig denne hyggesnak efter at jeg havde været hos Jasmine i et stykke tid. Jasmine er en kvinde med mange spændende facetter hun kan både være (meget) dominerende men kan også være dine frække GFE-veninde, derfor har hun også 2 annoncer til at køre.

https://annoncelight.dk/showad/255193

https://annoncelight.dk/showad/263161

Jeg fornemmer også at Jasmine kan abstrahere fra den ene rolle til den anden, men jeg ved det jo ikke, jeg er jo meget til en dominerende kvinde

Min konkrete oplevelse forleden var, for mig, helt unik. Jasmine gav den virkelig gas og jeg oplevede hvordan hun først diciplinerede mig for derefter at belønne mig med overstrømmende kærlighed.

Mine brystvorter fik den helt store tur; lige fra klem og niv til hårde bid og støvlehæle der borede sig ind i mine patter. Da mistress Jasmine var færdig med opdragelsen var mine brystvorter i en tilstand hvor jeg i den grad kan mærke dem her 1½ døgn efter. Jeg blev udsat for megen opdragelse og mistress Jasmine er ikke den der giver op, hun forstår at afrette mig og jeg længes efter næste gang jeg kan komme forbi Mistress Jasmine i Århus. Efter opdragelsen, der omfattede så mange ting, fik jeg min kærlige belønning; mistress Jasmine gav mig en forløsning der kun er overgået af mit tredje besøg hos Jasmine. Om jeg er den der er på vej til femte besøg, ja det tror jeg nok jeg er.

Billederne der er med er optaget under mit sidste besøg og Mistress Jasmine har godkendt at jeg poster dem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Stabilizer
Billeder fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av for helvede ballbushing

Det er sgu ikke for tøsedrenge 

Tænk sig at betale for at en anden må sparke dig hårdt i skridtet,,, ikke 1 ikke 2 men flere gentagne gange,, 

Haaaaleeluuuuuuujaaaaaaee :rolleyes:

Hver sin fetich,, tror at jeg holder mig til alm massage på ryg og tis'kone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Garanterer at Jasmine går præcis til din grænse og måske prøver at skubbe den, men du har stadigvæk lidt kontrol. Du får præcis hvad du vil have

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...