Hop til indhold

Recommended Posts

Så skete det også for mig.. Blev sgu lidt forelsket i en glædespige...

Besøgte Ailcja her til aften. Nu er det ikke længere Sabrina i Aabenrå der er den bedste købe pige mere. 

Alicja er med afstand det bedste knald, jeg kan huske at havde fået. :wub:

Købte 45 min med kys. til 1300kr. hvilket er standart. i vingsted. 

akten vil jeg ikke komme nærmere ind på. men ahh det var godt.

jeg vaklede der fra med et stort smil :).

billeder er 100% hende. så ingen overraskelse der. 

Alder vil jeg også mener er rigtig.

kommer jeg igen.. 1000%. sikkert. om jeg skal optage quicklån, så kommer jeg igen.

Hun sagde hun var på stedet i ca 14 dage. 

Så vær god ved hende, :)

Link https://annoncelight.dk/showad/270590 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der, hun er super flot, hendes krop er skarp og jeg tror godt på at hun været proff stripper, hun gav I hvertfald mig et fedt show. ;)

Derudover så kan jeg tilføje at hun har nogle af de flotteste tænder jeg har set, et rent Hollywood smil :D

Hun er sød og jeg syntes også hun er ret cool, lidt svært at forklare hun har bare en fed personlighed B)

Jeg vil give @henrk ret i at hun bestemt er en pige man kan forelske sig i :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så annoncen og billederne først og dernæst de gode beskrivelser.  Stedet er normalt godt, selvom oplevelserne jo selvfølgelig er forskellige pige for pige og også kunde for kunde. 

Jeg havde også en super oplevelse. Købte også strip qua forrige anmeldelse. Det var ok og en fræk måde at starte på. Kan du lide at kysse, så køb det med. Hun er ikke nærig med dem. Der blev kysset intenst under hele besøget. Skønt blow der kom godt omkring og varede dejligt længe. Skøn sex. Skøn oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tommy Mortensen

Jeg fandt frem til Alicja via denne tråd.

Tak for det, til dem som har skrevet om hende. Efter jeg havde besøgt hende så lovede jeg mig selv at jeg ville melde mig ind og oprette en profil så jeg også kan skrive herinde fra nu af. 

Jeg kan støtte op om alt hvad der allerede er sagt. Derudover så lagde jeg især mærke til hendes fantastiske personlighes, jeg har aldrig mødt en som hende, jeg kan sku godt forstå hvis henkr blev lidt små forelsket. 

Mht sex så fik jeg alt det jeg ville have / kunne i den time jeg var der. Dejlig kvinde, hvis jeg kunne så ville jeg gifte mig med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig lidt. 

Jeg har lavet et opslag om hvad jeg tror er den samme pige, bare i Herning. 

Gad så vide om den i Herning er fake. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kopkop skrev, for 2 minutter siden:

Jeg undrer mig lidt. 

Jeg har lavet et opslag om hvad jeg tror er den samme pige, bare i Herning. 

Gad så vide om den i Herning er fake. 

det er gamle indlæg fra sidste år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...