Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag besøgt Line c i Rødovre. Hun er en køn ung pige med en afslappet personlighed - og næsten ikke noget tøj på da hun åbnede døren - skønt (less is more).
Vi havde en dejlig halv time og Line er bestemt ikke "håndsky", jeg måtte kæle hvor jeg ville, og hun gav den dejligt gas i doggy og 69.
Jeg er ikke den store "pudesnakker", men Line er nem at snakke med, og efter lidt hyggelig massage og en hurtig skyller stod jeg på gaden igen - det blev en god fredag. 

Lidt forhistorie:
Jeg tjekker jævnligt Eroguide og hver gang er det første jeg gør, altid at scrolle ned for at se om der er nogle spændende nye piger online.
Det var der forleden dag; Line c havde jeg ikke lagt mærke til tidligere. Ind og se hendes profil. Fin tekst og billederne viste en køn pige (billederne ligner, men de er desværre lidt rigeligt efterbehandle). Men desværre arbejder hun på bordel. Og bordeller er ikke lige min "kop te"; ingen telefonpige til mig, tak (heller ikke selvom de kan fås i en meget sød udgave). Men jeg valgte at maile til Line og beklage mig over situationen og foreslå en løsning. Men Line benægtede at hun var på bordel, hun havde bare leget sig ind hos "Sexysecret"  helt privat, uden binding af nogen art. Det setup havde jeg ikke forstået før, men vi aftalte en tid. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Line skal besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...