Gabel 311 Skrevet 1. Marts, 2019 Jeg tænkte jeg lige ville prøve dette nye sted/pige. Kommer lige der fra, og det var sku en oplevelse, af den dårlige slags. https://massage.side6.dk/sweetvicky Jeg havde i forvejen sms’et til hende, for at få adresse og lidt mere info. Hun svare hurtigt, og faktisk også på alt hvad jeg spurgte om. Så derfor valgte jeg at køre et godt stykke op til hende. Ejendommen er en gammelt hvid bygning, som indeholder flere andre lejligheder. Udefra kan man ikke se hvad dør man skal banke på hos. Ingen dør nummer eller andet. Men heldigvis åbnede hun døren, da jeg svingede ind med bilen på parkeringspladsen. Det er iøvrigt døren i stue etagen, som er midt i bygningen. Da jeg kommer ind i forgangen, bliver jeg mødt af ikke overraskende nok, en pige som overhovedet ikke er identisk med hende fra annoncen. Hun er en tyk, eller erotisk buttet mørk kvinde, som iøvrigt har kæmpe patter. Vil skyde hende til 170 høj, 80 kg, og størrelse 85F i bryst. Ca 30-35 år, som jeg også senere får bekræftet. Lejligheden er fuldstændig tom, ud over en seng i det bagerste værelse. Så hun er sikkert lige flyttet ind. Det skal nævnes at jeg bla havde spurgt om hendes rigtige alder, og priser. Hun bekræftede hendes alder på 23 år. Nå men hun var negativ fra da jeg trådte ind af døren. Hun brokkede sig over hun havde ventet på mig længe, og det var hun træt af. Øhhhhh Undskyld jeg var der ca 30 min før den aftalte tid pr SMS. Og jeg iøvrigt også sms’ede 5 min før min ankomst. Hun begyndte istedet at forsætte hendes brokken med, at det havde kostet hende mange penge at sende 8 sms’er. Måske hun skulle overveje et andet teleselskab. Men de fleste af disse piger bruger jo taletidskort. Hun rakte hånden ud efter penge, og spurgte hvad jeg ville havde af ydelser. Kunne kun henvise til ydelser og pris vi havde aftalt på SMS. Nu var det også galt. Hun ville have meget meget mere, og jeg kun var til at grine af. Rigtig sur tog hun pengene, og sagde jeg kunne smide mig på sengen. For at tø stemningen lidt op, spurgte jeg derfor på en positiv og sød måde, hvor længe hun havde været i DK. 27 år svarede hun, og var kommet til Danmark da hun var 3 år. Nu var jeg ved at flække af grin. For hvordan kunne en 23 årig kvinde ud fra annoncen og SMS, pludselig være 27 + 3 = 30 år gammel? Og iøvrigt ikke kunne et eneste ord på dansk, efter 27 år i DK. Hun blev kun mere tosset, og satte et æggeur på et ukendt antal minutter. Jeg overvejede om jeg skulle tjekke uret, men chancen for at miste mine penge ved at gøre hende mere sur, tog jeg derfor chancen og lod som ingen ting. Hun satte gummi på den i slap tilstand, og begyndte med hj. Nok den ringeste hj jeg til dato har prøvet. Og måske derfor det tog lidt ekstra tid med at den bliv i stiv tilstand. Jeg tænker at ca 20 sek før den var klar til at gennemkneppe hende, så ringer ægge uret. WHAT!!!!! Det kunne sku ikke passe. Men hvis vi skulle forsætte, skulle hun have flere kontanter i den høje prisklasse. Jeg tror aldrig jeg har bandet så meget på både engelsk og dansk på en gang. Ville 1000 gange hellere have smidt pengene i kattens værn. Som sikkert også havde ophidset mig mere. Så når alt kommer til alt, så var det en kæmpe fuser. Pige udsene: 2 ud af 10. Kun fordi hun har kæmpe patter. Resten af hendes krop er der ikke noget at skrive pænt om. Stedet er ikke særlig diskret, da der er naboer hele vejen rundt. Så stedet 1 ud af 10. Service: ja ikke overraskende nok, så får den 0 ud af 10. Så nu tager jeg på tur i morgen, da jeg bliver nød til at tage noget af trykket. Kommer der ALDRIG igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 2. Marts, 2019 Hvorfor smuttede du ikke? Hvis kvinden begynder at brokke sig unødigt er besøget dømt til fiasko. De næste kunder får sikkert samme behandling, når det ikke får konsekvenser at hun er ubehøvlet og lyver med alder og billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 311 Skrevet 3. Marts, 2019 Steenborg skrev, for 16 timer siden: Hvorfor smuttede du ikke? Hvis kvinden begynder at brokke sig unødigt er besøget dømt til fiasko. De næste kunder får sikkert samme behandling, når det ikke får konsekvenser at hun er ubehøvlet og lyver med alder og billeder. Tro mig. Har virkeligt også irreterret mig, at jeg ikke bare skred. Men kan tilgengæld glæde mig over denne side, hvor man bla. Kan advare andre mod sådanne piger. Men jeg undskylder Steenborg, jeg gør det aldrig igen. Hehe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin.b 29 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg besøgte hende for en måneds tid siden og ud over billedet ikke passede så mødte jeg en venlig og glad pige. Hun snakkede lidt dansk, hun fortalte mig hun har været her i 6 år, men kommunikere fint på engelsk. Med hensyn til pigerne og oplevelse og indlevelse så skal vi jo lige huske vi har fat i den lange ende indtil pengene har skiftet hænder. Jeg synes efterhånden jeg har læst mange anmeldelser hvor alt tegner til at gå galt fra starten og alligevel ender en liderlig hankat med at gå fra pigen med en dårlig oplevelse og 1000 kr. +/- fattigere, fordi man ikke har haft nosser til at gå derfra med æren i behold, men har holdt på sin ret til at blive taget i røven og bagefter skrive om sin ualmindelige dårlige dømmekraft herinde og så give pigen skylden for det hele! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 311 Skrevet 27. Marts, 2019 martin.b skrev, den 26/3/2019 at 04:36: Jeg besøgte hende for en måneds tid siden og ud over billedet ikke passede så mødte jeg en venlig og glad pige. Hun snakkede lidt dansk, hun fortalte mig hun har været her i 6 år, men kommunikere fint på engelsk. Med hensyn til pigerne og oplevelse og indlevelse så skal vi jo lige huske vi har fat i den lange ende indtil pengene har skiftet hænder. Jeg synes efterhånden jeg har læst mange anmeldelser hvor alt tegner til at gå galt fra starten og alligevel ender en liderlig hankat med at gå fra pigen med en dårlig oplevelse og 1000 kr. +/- fattigere, fordi man ikke har haft nosser til at gå derfra med æren i behold, men har holdt på sin ret til at blive taget i røven og bagefter skrive om sin ualmindelige dårlige dømmekraft herinde og så give pigen skylden for det hele! Jeg giver dig ret. Men nu med mine mange anmeldelser her på siden, er der både gode, middel og dårlige anmeldelser jeg syntes ikke men skal droppe en anmeldelse, fordi man skal tænke på pigen. Denne side er primær for os hankøn, og jeg selv er også glad for de dårlige som gode anmeldelser her. Ja jeg skulle have smuttet, men havde kun tid til det ene besøg, og måtte bare få lettet trykket. Men hende besøger jeg så ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg