Hop til indhold
afløbsrenseren

Rugårdsvej 242 , efter mange besøg

Recommended Posts

Efter mange besøg hos Patty , ( første gange var da hun startede i Brylle ) er det bare stadig en super dejlig oplevelse .

Lige fra jeg komme ind af døren, stort smil , glade smukke frække øjne,  flotte negle, læbestift på , frisk og klar til at give en super omgang massage :) .

Ja det er ikke første gang jeg laver en anmeldelse af Patty, men jeg syntes hun fortjener at blive fremhævet igen.

Hun giver en super god massage hvor hele kroppen bliver brugt ,hænder - albuer -knæ mm.  samtidig med at hun er meget ops på at stimulere erotisk samtidig,  det gør hun fantastisk.

Jeg føler mig virkelig i gode hænder, som både kan tage fat og være blide de rigtige steder.    At hun også er behagelig at snakke og grine sammen med er jo bare dejligt.

Stedet er rigtig pænt lyst og rent,  så en super god oplevelse for en god pris.               Håber du bliver ved et stykke tid endnu Patty :) .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...