Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi Aalborg babes igår for at tilbringe en time sammen med Sara.

https://massage.side6.dk/aalborgbabes

Stedet ligner sig selv, rent og pænt men ikke særlig diskret. Mulighed for bad og nemt at finde en p-plads tæt på. Pigen var hende på billederne, en sød petit skønhed (husk det er glamour billeder så de har lige fået en smule redigering)

Nu hvor det basale er fortalt så vil jeg helt klart anbefale et besøg hos Sara. Sød pige med et levende væsen der virkelig præsterede at levere en gfe oplevelse udover det sædvanlige. Gode kys, superp indlevelse, fantastisk bj og god til at tilpasse tempo og stillinger efter behov. Eneste minus ved hele sceancen var at hun desværre ikke taler meget engelsk og slet ingen dansk.

Stedet 9/10

Pigen 9/10

akten 9/10

jeg skal helt klart på besøg igen hvis tiden tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du fortælle lidt om, hvilket område i Aalborg det ligger i?

Kender ikke stedet, men pigen lyder spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lækkert sted - har været der flere gange. Et stort fint soveværelse med en stor seng - højt til loftet, bad, rent og pænt og som regel dejlige ofte russiske eller ukrainske piger. Mums 

Sara er væk nu og Hvis nogen besøger hende der er der nu så giv lyd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 5.3.2019 at 00:57:

Et lækkert sted - har været der flere gange. Et stort fint soveværelse med en stor seng - højt til loftet, bad, rent og pænt og som regel dejlige ofte russiske eller ukrainske piger. Mums 

Sara er væk nu og Hvis nogen besøger hende der er der nu så giv lyd 

Nå Sara er væk... De fortsætter med de samme billeder. Jeg besøgte pigen for 2 dage siden. Jeg ved ikke, hvor meget man kan lave med fotoshop og med sminke, men jeg tror ikke, det er pigen på billedet, men pyt nu også med det. Hende jeg besøgte var en sød pige i 20érne abslut velskabt og slank.  Hun fortalte, at hun var russer fra Moskva. Hun var ikke god til engelsk, men jeg forstod alligevel, at hun kun havde været her i DK i en uge, at det var nyt for hende at være GPér. Hjemme i Moskva var hun veterinærsygeplejerske. Sexen var fin, men jeg kunne godt mærke en svag generthed og fnisen, som om hun ikke rigigt endnu havde vænnet sig til, at der pludselig stod en voksen mand og trak alt tøjet af foran hende. Hun var fint samarbejdsvillig til at gøre, hvad jeg bad hende om. Så alt i alt en god oplevelse. Som noget specielt havde hun en meget dejlig velskabt fisse. Vist det der kaldes en cameltoe. De ydre skamlæber var meget kødfulde og dannede en fin revne, der dækkede for herlighederne nedenunder. Hun er en af de piger, jeg vil huske for noget godt.

God fornøjelse hvis I besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...