Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre 

men kort anmeldelse af Dina G. 

Dina er vist så kendt at en helt almindelig søgning her eller på annoncelight vil bringe en masse resultater frem. 

Jeg har besøgt Dina og hun er rigtig skøn. Det er let at få kontakt med hende, hun er sød at snakke med og hun ser ualmindelig godt ud. (Lidt stor popo.) men for min side bliver det ikke en gentagelse, hvis Dina giver GFE oplevelse, så var den en smule flad efter min mening. Lidt små tunge kys og meget lidt berøring, måske vi bare ikke havde kemi eller måske hun havde en off day, jeg ved det ikke. Jeg var ikke imponeret over oplevelsen, bortset fra den uanmindelige fine service og snak der var før og efter oplevelsen. 

Men jeg kan jo læse en masse gode anmeldelser om hende, så mon ikke hun stadigt er et frækt besøg værd for de fleste.

Hedensted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 16 minutter siden:

Link ?

Som jeg skriver: der er utallige af link og anmeldelser på siden her, og hvis du gad at skrive Dina g på annoncelight, så kommer hun frem :) 

jeg håber det lykkes for dig. 

 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DinaG

Jeg har været med til et par GB hun holdt. 

Jeg havde nogle fantastiske oplevelser med hende og kan kun anbefale hende på det varmeste. Facinerende at opleve hende kneppe 10 fyre sønder og sammen med et helt utroligt overskud.

Jeg har aldrig før eller siden set en GP få så meget pik i både hoved, røv og fisse og så stadig være i stand til at hygge og pjatte med alle:wub:

Man får hvad man kommer efter - så rigeligt :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

DinaG

Jeg har været med til et par GB hun holdt. 

Jeg havde nogle fantastiske oplevelser med hende og kan kun anbefale hende på det varmeste. Facinerende at opleve hende kneppe 10 fyre sønder og sammen med et helt utroligt overskud.

Jeg har aldrig før eller siden set en GP få så meget pik i både hoved, røv og fisse og så stadig være i stand til at hygge og pjatte med alle:wub:

Man får hvad man kommer efter - så rigeligt :-)

 

 

Kan kun være enig med FKK4Ever

DinaG er dronningen i dansk GB.

Helt uovertruffen er hun til at få folk til at yde deres bedste og skabe en god stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...