Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!

Rart at se hende den tykke thai ikke længere er afbildet. Hun var ikke specielt service minded, og man kunne ikke vælge pige, den der åbnede døren var den piges tur, så jeg valgte et par gange at være sammen med hende, det var skidt, og derefter valgte jeg at gå efterfølgende. Orkede ikke at spørge om en anden pige fordi hun så pænt vred/skuffet ud hvis man gjorde det.

Stedet ligger ud til Taastrup hovedgade og har egen parkeringsplads bagved huset. Denne parkeringsplads blev også brugt til rygested for de forretninger der ligger på den anden side af huset, så man skal lige være med på at blive mødt med fnisen og spydige kommentarer.

Jeg ved ikke om de stadig kører med samme princip - den pige der åbner døren er den pige du får - men ha' det lige i baghovedet ihvertfald.

Stedet var ellers pænt og rent, og lugtede ikke at thaimad eller røg som der kan gøre mange andre thai steder.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 22 timer siden:

Tak for input, Men Emmy har du altså ikke mødt?

Beliggenheden tiltaler ikke ligefrem :(

/Guy

Fin beskrivelse af smeden , jeg er dog rimelig ligeglad med hvis der står en ryger og griner dumt, de skal bare ha dræber øjnene :-) 

synes bare du skal ringe og aftale med den pige du vil ha, ville være en katastrofe hvis man fik “ hende “ Natalie feks. 

Du kan jo evt også bare holde på Hovedgaden , der har jeg holdt en enkelt gang, og husker ikke trafikken så slem der. 

Så hvis du tænder på hende Emmy synes jeg bare du skal komme afsted inden hun forsvinder. 

God lyst :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for feedback.. Jeg studsede også over "hende" Natalie :roll:, men "hendes" billeder er væk nu.

Ud fra billeder ser Emmy HOT ud, så jeg må prøve at komme over det med belligenhed :rolleyes:

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2019 at 11:41:

Tak for input, Men Emmy har du altså ikke mødt?

Beliggenheden tiltaler ikke ligefrem :(

/Guy

Du kan enten finde en p-plads ude på Taastrup Hovedgade eller kører forbi deres egen p-plads og holde ved skolen for enden af sidevejen (nok bedst fra sidst på eftermiddagen og i weekenden).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen tak :) Men nu tør jeg snart ikke skrive i tråden mere. Pigerne forsvinder jo som dug for solen på daglig basis.

Først "hende" og nu Emmy :rolleyes:

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...