Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

God damn et kyssetøj damen er udstyret med, der har Botox fabrikanterne da kunne se aktiepriserne stige...

Skrevet

Hun har vist været her før under et andet navn. Så hun er vist ægte, men kan ikke huske hvordan hun blev anmeldt.

Skrevet

Hun har været her før. Billederne er ægte. Hun har tidligere været her under andre navne. Jeg har besøgt hende, under i hvert fald to forskellige navne, som jeg husker det. Min mening om hendes service er, at hun er en man besøger pga. udseendet og ikke pga. hendes service, men det afhænger selvfølgelig af kemi. 

Redigeret af Stærk tobak

Skrevet
Stærk tobak skrev, den 2019-03-01 at 11:48 AM:

Hun har været her før. Billederne er ægte. Hun har tidligere været her under andre navne. Jeg har besøgt hende, under i hvert fald to forskellige navne, som jeg husker det. Min mening om hendes service er, at hun er en man besøger pga. udseendet og ikke pga. hendes service, men det afhænger selvfølgelig af kemi. 

Did she kiss?

Does she do BJ without rubber?

Does huge fake lips look thoroughly delicious.

Skrevet

Enten har hun en frygtelig allergi, eller osse spiller hun voldsomt meget trompet...! :wacko:

Skrevet
brupdrup skrev, for 4 timer siden:

Did she kiss?

Does she do BJ without rubber?

Does huge fake lips look thoroughly delicious.

Kiss was extra service. 

BJ without was included in price. 

I have not visited her this time, so I can't tell if it has changed since i met her. 

Yes indeed. :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.