Hop til indhold
Jung

Bella og Alisa

Recommended Posts

Opsøgte her til formiddag Bella i Flensborg på en adresse jeg har været en del gange, har tidligere mødt hende 2 gange et andet sted og ved at hun er et rigtig godt knald.

https://sexnord.net/profile/523354/blondes-girl-bella-hot-24h-non-stop

Ankom som aftalt og blev mødt med et lækkert kys og en hånd i skridtet, fik afregnet og så lige ud og vaske mig lidt.

Tilbage på værelset, smed mig så på den store seng, ind kom Bella nu helt nøgen og gik straks igang med at slikke mig fra ben og op, efter tid endte vi i en 69 og der kom godt med lyd på, videre til lækker knep i mange stillinger i både hul 1 og 2.

Midt mens vi er godt igang med at hygge os går døren op til det tilstødende rum og ind kigger en sød asiatisk ´pige´  hun spør på dårligt engelsk om hun lige må gå igennem til toilettet, og jo siger jeg/vi da, i g-streng og ellers det bare ingenting går hun nu ind til os for at krydse rummet til næste dør, og holy shit ser jeg at hun er udstyret med vedhæng og lige da taber jeg sgu mælet, men fræk så hun nu ud og vimsede så videre og ud af den anden dør til gangen og toilettet.

Ligger lige der på ryggen med Bella siddende med min i numsen og hun ridder frækt videre, jeg skifter så stilling igen, mig nu bag hende og så kommer hende thai ladyboyen igen tilbage for at gå modsat, denne gang har hun nu bare også smidt stringen så jeg der stående bagved Bella kan se hendes meget flotte krop og nødder, Bella bryder nu ud i grin og på halvdårlig engesk spør hun what you do?

Nothing siger hun og vimser så hen mod os hvor jeg så for en hånd lagt på min skulder!

Nu står jeg der for enden af sengen med min oppe i en dejlig blondine og med min første nøgne ladyboy ved min side, aldrig har jeg prøvet en mand/ladyboy før så hvad gør man lige i nuet. Jeg gør faktsik ik noget for jeg er totalt lammet og Bella som jeg netop er ved at knalde med griner så vildt at hun ik kan få et ord frem.

Alisa siger hun så, me like to have fun to.

https://sexnord.net/profile/523698/trans-alisa

Hun går så bag mig tar fat i mine baller og går på knæ og begynder at slikke mig på numsen og i hullet.

Jeg kan nu slet ik kneppe Bella da Alisa presser mig så meget frem at min pik blir skubbet helt oppe i Bella men hun kærtegner min numse, og jo, jeg er nu da endnu mere liderlig.

Efter lidt tid for Bella igen taget sig sammen og vi for lige vendt os alle 3, så nu kigger jeg på mens Bella og Alisa nusser lidt sammen.

Alisa spør til at fuck you? No siger jeg og vi aftaler så at jeg knalder hende stående bagfra med begge hænder meget fast omkring hendes silicone bryster, mens Bella liggende sutter Alisa samtidig.

Efter noget tid sprøjter Alisa ud over Bellas ansigt og jeg skyder den 5 min senere af i gummiet oppe i min første ladyboy ever.

Herefter bryder vi ud i grin og jeg siger ik det vilde da jeg bare tænker mit.

Nå men, 3 stk kroppe skulle i bad så ud på badet med os, Bella fik først vasket sig da hun havde sperm i hele hovedet og så blev det min tur, samtidig tissede Alisa lige stående for at gøre oplevelsen endnu mere grinagtig!

Fik betalt Bella 150euro som aftalt og spurgte så til Alisa hvad hun ville give for at være med.

Kram, kys og et klask i røven var afslutningen fra begge og fik så lige med på vejen fra Alisa, you come again?

Jung

 

Redigeret af Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
SydenDK skrev, for 22 timer siden:

Har selv overvejet Bella, men vil nok finde det lidt bizart med en ladyboy med i det :D:D

Samme her, men det blev nu en super oplevelse.

Bella er et super godt knald, sutter hamrende godt og tar dig dybt og til roden.

Knalde med hende er super da hun tar godt imod og virkelig nyder at blive knaldet.

At, der så lige kom en anden med, var sgu en meget fed oplevelse og jo, det var sgu en super dejlig røv at kneppe.

Så er det da også prøvet efter så mange år i branchen.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greteselsker skrev, for 3 timer siden:

Øv de har begge slettet deres profiler, hvor holdte de til henne? 

De er begge taget videre, som regel er pigerne der fra søndag til søndag.

Bella kommer snart retur ved jeg, men hvad adresse det blir næste gang aner jeg ik endnu.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...