Hop til indhold
reknas

Sophia Vingsted-Vejle

Recommended Posts

- har haft lidt kontakt, men hun vil ikke rigtig af med en adresse, Hun siger man skal køre der hen og så vil hun give en adresse, så jeg valgte at springe fra, men følger lige med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt nok ikke besøgt hende men har været på stedet flere gange og det med at man først for adressen når man er tæt på det bruger alle de piger der på stedet og det har virket fint for mig hver gang jeg har været der . Så er aldrig kørt forgæves fordi de ikke svarer når man er der hvis det er det du er bange for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/269592

Så er der ankommet ny pige, nogle der har besøgt det lille nips, kan ikke finde anmeldelser af hende.

På forhånd TAK :) 

 

 

Har besøgt 3 forskellige piger det pågældende sted og hver gang har det været pigen fra annoncen og de har leveret det lovede. Så kom du bare afsted ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun besøgt stedet en gang, kan dog bekræfte mine brødre herinde, pigen stemte overens med billeder og service var iorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...