Hop til indhold
Bugs

Bianca.. det var pengene værd

Recommended Posts

Nu er jeg jo kommet på banen igen herinde og skal indhente en del anmeldelser, både gode som dårlige.

Det her er en af de gode.

Var forbi Bianca for et halvt års tid siden.

Kommunikationen med sms var ganske let og der var ingen problemer med at finde en tid, der passede os begge.

Og tænkte på vej derhen, selvom der havde været lidt delte meninger om Bianca, at for 500 kroner kan det måske ikke gå helt galt.

Da det var i slut sommeren og det stadig var varmt ude, var der fyldt med folk der hang ud i både gården og på gaden, hvor hun holder til. Ikke særligt diskret.

Blev mødt i døren af en lækker og smilende Bianca. Helt sikkert hende på billederne. Hun er dog nok ikke 20 år som hun skriver i profilen.

Fik ordnet økonomien og hun satte sig på sengekanten og gik i gang med et dejligt blow. Faktisk så dejligt at jeg lige måtte tage kontrollen tilbage over situationen og tilbød hende at vi lige kastede os ud i en 69'er. Det var hun ikke frisk på, men hun ville til gengæld gerne have at jeg slikkede hende. Fint med mig, så længe at jeg lige kunne få en kort pause. Tror jeg lå der mellem hendes ben og hendes velduftende skød i en 5 minutters tid.

Stoppede  og rejste mig igen. Så skal jeg ellers love for at hun var klar. Hun gav mig en super sutte tur igen. Denne gang meget begærligt. Efter et stykke tid røg gummi på fyren og så ville hun ride. Hun gav mig en ridetur der var til Olympisk guld :D Da hun ikke kunne mere røg hun om på ryggen og jeg gav hende det bedste jeg har lært. Hvis hun ikke løj, så kom vi samtidig og fik sikkert gjort hele nabolaget opmærksomme på vores leg :D

For pengene super duper oplevelse og lækker sød pige.

Har ofte tænkt på at gentage oplevelsen, men er også glad for at prøve nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello, i am Bianca....

My all regular coustomers know me, i am always cleand and higenik girl.. im working this so i think important. I dont understand why he write this.... Maybe he doesn’t like me.... but i dont care!!! ;) And Respect is very important... so when you have some problem with me..because he can’t respect!!!!!!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...