Hop til indhold
Bugs

Chleo best in town... et besøg værd.

Recommended Posts

Hej alle,

Inden i begynder på at det er min første anmeldelse, vil jeg lige nævne at jeg har været herinde tidligere under et andet brugernavn, som jeg har glemt. Det er cirka 5 år siden jeg sidst skrev en anmeldelse herinde, men har i tiden der er gået fulgt godt med på sidelinjen.

Må hellere komme i gang med anmeldelsen :)

Startede med at skrive med Chleo tirsdag, men vi kunne ikke lige finde et tidspunkt, der passede os begge.

Så det blev i går i stedet.

Ankom til det nu snart meget populære sted på Frederiksberg. Der var trængsel og det var svært at være helt anonym. Men tror det gik.

Blev modtaget at en ganske smuk kvinde som med 90% sikkerhed er hende på billederne. De er dog nok nogle år gamle. Det gør dog ikke noget. Hun er stadig meget smuk og har en fantastisk krop.

Det var en vild dejligt oplevelse. Eneste minus er at hendes bryster, der har fået lidt hjælp er meget følsomme og jeg kan godt lide at tage fat.

Fik fuld valuta for pengene og måske lidt til.

Hendes franske er helt i top og hun er 100% engageret.

Sexen også helt i top. Hun har på ingen måde travlt og er en vildt sød kvinde.

Kommer nok til at besøge hende igen næste gang hun er her.

Tænkte at når nu hun laver duo med Jessica skinken, så er det klart noget der står på min to do liste i næste måned.... ups, det er jo allerede i morgen :D

Nyd hende

Bugs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur

Har også været sammen med hende og havde præcis samme oplevelse. Meget sød og indlevende kvinde.

Hun sluttede af med at levere et stripshow for mig mens jeg tog tøj på - dejligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Og her troede jeg at Chleo skulle være min debut anmeldelse, men så må den vente til en anden god gang at jeg er den OP. Det bliver en lidt kortere udgave så.

Da Jessica "Skinken", som hun så smukt blev navngivet i den første post, havde tilføjet Chleo på sin egen profil gav det Chleo en vist form for validitet på trods af hun ikke linkede til sine egne anmelderse på hendes profil. Hun har været her før(Hendes egne ord), og jeg synes denne tidligere anmeldelse var meget passende stadig: https://www.eroguide.dk/forum/topic/90301-chleo-i-den-grad-ægte/?tab=comments#comment-819577

Kort og godt, så er det hende på billederne dog har der været photoshop magi henover. Jeg synes ikke det var noget drastisk, smag og behag etc., og synes også hun er en køn kvinde. 
Jeg synes hun udførte en fin service, så jeg klagede ikke over mine 45 min, for 1000 kr. - det skriver hun ikke noget om hun tilbyder men det virker til at det er en god ide at forhører sig lidt ved hendes ekstras hvis man søger noget specielt.
Hvis hun stadig ryger så bemærkede jeg det ikke. 
Hun snakkede fint engelsk og kommunikationen via sms var klar.
Jeg synes også hun lagde forsigtigt ud, men det blev bedre som tiden gik. Jeg kunne sagtens forestille mig at oplevelsen kun bliver bedre ved flere besøg.
Aldrig været på denne adresse før, men der var et pænt dejligt bad med masser af rene håndklæder tilgængelig, og et fint værelse til.

 

Bugs skrev, for 26 minutter siden:

Tænkte at når nu hun laver duo med Jessica skinken, så er det klart noget der står på min to do liste i næste måned.... ups, det er jo allerede i morgen :D

Til sidst vil jeg bare lige slutte af med, at hun sagde hun nok ville blive en 10 dage endnu, så hvis der andre der vil opleve "skinken" og Chleo sammen så skal de ikke vente for længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...