Hop til indhold
Ham den unge

Advarsel forsøg på svindel! Mille kolding

Recommended Posts

Så mille her, og da jeg tænkte at det lugtede lidt, besluttede jeg mig for at tjekke hende ud. "Hun" kræver betaligen forud for mødet.

 Er nu anmeldt til AL. Dette var det nummer "hun" ville have jeg overførte til, bare i tilfælde af at linket ikke bliver ved med at være aktiv. 91 80 96 38 

https://annoncelight.dk/showad/270506 billederne er også falske https://aypapi.com.modesto.listcrawler.com/post/28939597/

 

Redigeret af Ham den unge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle 

Der er ting jeg ikke forstår nu. Den anden dag, da jeg ville anmelde en mand for at være useriøs og en der kun ønskedeat lave chikane mv. Fik jeg påpeget at man ikke måtte hænge den pågældende ud. 

Her er det åbenbart helt okay at hænge hende Mille ud med mobil og det hele. Ved godt nummeret står på siden. Hvad er forskellen ? 

Er den pågældende anmelder sikker i sin sag spørger jeg om? 

Jeg synes jo at det er ok, der bliver råbt vagt i gevær både den ene og den anden vej, men når det er mænd de handler om, så skal der beskyttes. 

Bh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 32 minutter siden:

Kære alle 

Der er ting jeg ikke forstår nu. Den anden dag, da jeg ville anmelde en mand for at være useriøs og en der kun ønskedeat lave chikane mv. Fik jeg påpeget at man ikke måtte hænge den pågældende ud. 

Her er det åbenbart helt okay at hænge hende Mille ud med mobil og det hele. Ved godt nummeret står på siden. Hvad er forskellen ? 

Er den pågældende anmelder sikker i sin sag spørger jeg om? 

Jeg synes jo at det er ok, der bliver råbt vagt i gevær både den ene og den anden vej, men når det er mænd de handler om, så skal der beskyttes. 

Bh. 

At snyde en, er jo ikke det samme som at være useriøst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 23 minutter siden:

Kære alle 

Der er ting jeg ikke forstår nu. Den anden dag, da jeg ville anmelde en mand for at være useriøs og en der kun ønskedeat lave chikane mv. Fik jeg påpeget at man ikke måtte hænge den pågældende ud. 

Her er det åbenbart helt okay at hænge hende Mille ud med mobil og det hele. Ved godt nummeret står på siden. Hvad er forskellen ? 

Er den pågældende anmelder sikker i sin sag spørger jeg om? 

Jeg synes jo at det er ok, der bliver råbt vagt i gevær både den ene og den anden vej, men når det er mænd de handler om, så skal der beskyttes. 

Bh. 

Det kan du bestemt have ret i. Dog vil jeg påpege her. At jeg under ingen omstændigheder nogensiden ville have offentlige gjort dette nummer , hvis jeg bare var den mindste smule i tvivl om at det kunne være en "ægte" gp'er på den anden side. Her taler vi jo om en der bevidst forsøger at at synde folk fra deres penge og i værste fald efterfølgende chikaner og true de mænd der har været godtroende nok til at overfører. Dette er set før. Beviserne her taler så meget i mod vedkommende. Se eksempelvis hendes billeder hvori hun skriver at hun er 100 dansk og de er ægte. Men billederne flyder overalt på internettet. Jeg brugte dertil en god sum tid, på at skrive frem og tilbage med vedkommende for at få min teori bekræftet. Det er selvfølgelig ikke bare en påstand jeg hiver ud af den blå luft. Du kan i dette tilfælde være evig bevidst på at denne Mille ikke findes. Men derimod der er en fusker som forsøger at snyde folk. Dette skade både gp'er og køberne. Derfor skrev jeg denne advarsel med nummeret. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den unge skrev, for 8 minutter siden:

Det kan du bestemt have ret i. Dog vil jeg påpege her. At jeg under ingen omstændigheder nogensiden ville have offentlige gjort dette nummer , hvis jeg bare var den mindste smule i tvivl om at det kunne være en "ægte" gp'er på den anden side. Her taler vi jo om en der bevidst forsøger at at synde folk fra deres penge og i værste fald efterfølgende chikaner og true de mænd der har været godtroende nok til at overfører. Dette er set før. Beviserne her taler så meget i mod vedkommende. Se eksempelvis hendes billeder hvori hun skriver at hun er 100 dansk og de er ægte. Men billederne flyder overalt på internettet. Jeg brugte dertil en god sum tid, på at skrive frem og tilbage med vedkommende for at få min teori bekræftet. Det er selvfølgelig ikke bare en påstand jeg hiver ud af den blå luft. Du kan i dette tilfælde være evig bevidst på at denne Mille ikke findes. Men derimod der er en fusker som forsøger at snyde folk. Dette skade både gp'er og køberne. Derfor skrev jeg denne advarsel med nummeret. 

 

 

Hej Unge.

jeg synes jo, det er ok at vi hjælper hinanden, men jeg savner en ordentlig eller bedre måde at kunne gøre det på. Mest af alt savner jeg et sted, hvor jeg kunne skrive sammen med min “ kvindelige kollegaer “ om stort og småt. 

I mænd tænker meget på jeres eget navn og gode rygte, men vi er altså nogle, der har det på samme måde selvom vi spreder ben . Hee handler det også om tryghed, respek og pli og ikke mindst diskretion. I hvert fald for dem af os, der ikke er sprunget helt ud i fuldt flor og tør stå ved det vi laver 100% på grund af omverdenens fordømmelser og anden moralsk opfattelse. At være glad for sex, og lade sig betale for det er desværre stadigvæk et tabu. 

Der siges at omkring 17-20 % af alle mænd går til en glædespige eller andet, men jeg fornemmer at tallet er højere, og at jer mænd ikke er ærlige omkring dette, hvilket jeg sagtens kan forstå. Man kunne jo risikere at hustruen derhjemme spurgte om det var noget man havde gjort eller kunne finde på. 

 

Godnat 

MK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 4 timer siden:

Hej Unge.

jeg synes jo, det er ok at vi hjælper hinanden, men jeg savner en ordentlig eller bedre måde at kunne gøre det på. Mest af alt savner jeg et sted, hvor jeg kunne skrive sammen med min “ kvindelige kollegaer “ om stort og småt. 

Godnat 

MK 

Som jeg skrev i den anden tråd som du havde oprettet. Så er dette et forum for dem som KØBER ydelser af bl.a GP’ere. 

Det du efterlyser findes ikke! I hvert fald ikke mig bekendt. Så du må enten igang med at lave et, eller få sitet her til at lave sådan et i det bestående. 

Der ER stor, som i KÆMPESTOR forskel på, at offentliggøre et allerede offentligt nummer, eller et nummer som udelukkende er oprettet/anvendt til svindel og bedrag. (Oftest er de kontaktoplysninger på GP synlige i en annonce - Modsat de “kunder/mænd” som henvender sig).

Jeg syntes der er en rigtig stor forskel på de to eksempler du her viser. Det ene er en tidsspilder, koster dig ingen penge - læs tab/svindel, kun din tid. Den anden vil have penge overført inden et møde, som i næsten alle tilfælde så aldrig sker. Her er der tale om et tab af penge, og dermed svindel. Hvilket jeg i øvrigt altid syntes bør meldes til politiet og derfor vigtigt i denne sammenhæng, at man kan følge telefonnummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 6 timer siden:
Æ´Synderjyde skrev, for 57 minutter siden:

Det du efterlyser findes ikke! I hvert fald ikke mig bekendt. Så du må enten igang med at lave et, eller få sitet her til at lave sådan et i det bestående. 

 Mest af alt savner jeg et sted, hvor jeg kunne skrive sammen med min “ kvindelige kollegaer “ om stort og småt. 

Som betalende annoncør her på Eroguide får du adgang til et lukket forum hvor der kan diskuteres stort og småt med andre udøvende (K som M) og hvor kunder/gæster ikke kan læse med....

 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Som betalende annoncør her på Eroguide får du adgang til et lukket forum hvor der kan diskuteres stort og småt med andre udøvende (K som M) og hvor kunder/gæster ikke kan læse med....

 

Kære DK fyr 

mange tak for dit tips. Det var da et skridt på vejen. 

 

Fortsat god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glædespigesometimes skrev, for 5 timer siden:

Kære DK fyr 

mange tak for dit tips. Det var da et skridt på vejen. 

Fortsat god dag 

Selv tak og i lige måde.

(har selv været udøvende og annoncør herinde og havde god hjælp af det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...