Hop til indhold

Recommended Posts

http://afrodites-piger.dk/pige.php?id=3

Dagen starter med at min SB og jeg har misforstået hinanden, så jeg holder i Glostrup og glor.... så finder jeg thai janet i bagsværd og kører derud efter hun har bekræftet...og så aflyser hun 4 min før...

Hmm... skriver en sms til yasmin... har aldrig været hos afrodites piger ... hun skriver at jeg da bare kan komme forbi... 

Hun er godt nok fantastisk... spurgte om jeg ville vække hende... uden at få foe meget i detaljer så er dette een af de mest intense, hede og kæreste agtige oplevelser jeg har haft med en gp nogensinde.. hun kysser som var man hendes livs kærlighed og helt fantastisk at opleve hende komme, både med og uden sprøjteorgasme... 

Godt jeg kun tog 30 min...for med en time havde jeg squ tabt mit hjerte helt ... 

Fantastisk !! 

Bøje 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jensen Amager

Hun ser meget smuk ud. Dertil også et par andre flotte piger på Afrodites. MEN hvordan er adgangen til dette sted? Kan man komme dertil uden for meget naboovervågning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger nok af, hvem du spørger. Men jo jeg synes det er ok. 

Det er sådan rækkehusagtigt og så alligevel ikke, og der nogle store buske omkring, så vidt jeg husker. 

Så du er i læ så at sige

Men det er år og dage siden....

L

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg fatter dog ikke hvorfor der bliver røget så meget nogle af de steder... det er simpelthen ikke særligt behageligt at træde ind i sådan en "stank" ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 2 timer siden:

Yasmin Yasmina Yasmine Jasmina Jasmine "JASMIN " Ja kært barn har mange navne :D ;)

Du har fuldstændig ret din frækkert :D og når enden er god er alting godt (bogstaveligt talt) :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 28/2/2019 at 11:35:

Yasmin Yasmina Yasmine Jasmina Jasmine "JASMIN " Ja kært barn har mange navne :D ;)

Korrekt, Jasmin. Men jeg husker stadig mit besøg hos dig for tre uger siden med glæde. Du skabte en dejlig afslappet atmosfære, selvom jeg var nervøs til at starte med. Og så er dine øjne noget af det smukkeste jeg har set. Jeg kunne drukne i dem :wub::P.

Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...